Gå til innhold

Prøverør privat


Solstråle033

Anbefalte innlegg

Hei :))

jeg og samboer har prøvd å få barn i 13 måneder nå, uten hell. Vi har derfor vært på klinikk hausken oslo for å sjekke oss. Det viste seg at vi trenger litt hjelp for at jeg skal bli gravid (ivf). Jeg lurer på hva deres erfaringer er med privat klinikker i oslo, noen dere anbefaler? Noen dere ikke er fornøyd med? 

Hadde satt veldig pris på svar! 👶🏼

Endret av Solstråle033
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det su spør om forsåvidt, men sett dere i kø offentlig samtidig, så slipper dere eventuelt å vente så lenge. 

Jeg har hatt to forsøk ved ivfklinikken og er svært fornøyd med dem. Har ogsp tre forsøk ved riksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var uaktuelt med offentlig (riksen) for oss, null kjemi og vi følte oss utrolig dårlig behandlet. 

Fertilitetsenteret er absolutt å anbefale. Nydelige folk, mye erfaring og de er alltid tilgjengelige. Vi hadde ett forsøk som resulterte i en nydelig gutt. Følte de hadde full kontroll på meg hele tiden. Har ingen erfaring med de andre, men var i kontakt med ivf klinikken. Var rett og slett den gode kjemien vi hadde med Øyvind(legen) som gjorde at vi gikk for fertilitetsenteret. 

Masse lykke til 😊

Anonymkode: afabd...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har god erfaring med klinikk Hausken. Vi var i Haugesund. Ble gravid på andre forsøk. Fantastiske folk .

Anonymkode: 405ce...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tre runder i det offentlige før vi gikk til klinikk Hausken (Bergen) Egg fra andre uttak (frys) har resultert i en flott gutt. Fantastiske folk, og drar tilbake for søskenforsøk

Anonymkode: 8dd8f...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...