Gå til innhold

pilotfruen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med hun enten er lagt inn pga svangerskapsforgiftning eller at hun bare blogger annenhver dag for å slippe mas nå mot termin, ikke godt å vite....

Men hun har vel termin denne helga, samtidig som hun hadde tegn på begynnende svangerskapsforgiftning, så det er ikke lenge til babyen kommer uansett

Anonymkode: d91d8...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har Pilotfruen født?

 

Anonymkode: 691a4...544

Hun lå nå og pustet lystgass ( antageligvis) for mange timer siden, så hun har sikker født. 

Anonymkode: 8cd2c...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor så du at hun pustet lystgass?

Anonymkode: 691a4...544

Instagram. 

Anonymkode: 8cd2c...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både hun og Ulrik har lagt ut at hun føder på Instagram. Ulrik også på snapchat. 

Anonymkode: f5f37...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tull...vise ingenting på instagram

Anonymkode: 691a4...544

Jo. På storyen. Lå på alle fire i senga på sykehuset 

Anonymkode: 4506e...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tull...vise ingenting på instagram

Anonymkode: 691a4...544

Hvis du kan bruke Instagram, så ligger det der jo. 

Anonymkode: 8cd2c...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som skjedde med å være tilstede i eget liv... når både mor og far under fødselen er opptatt av hvordan de fremstår på sosiale medier, da tenker jeg med gru hvordan de kommer til å selge det stakkars barnet de får.

Anonymkode: 9b4a3...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er født nå ❤️

Selv om de har uttalt ting jeg er uenig i, er jeg glad på deres vegne. 

Anonymkode: b2d0f...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungen er ute. Pupper på insta for de som vil se..

Anonymkode: 65b84...81b

Slutt da. La henne nå få nyte dette. De har fått sitt etterlengtede barn, barn ligger mye på puppen. Mitt første bilde til familien var også med litt pupp. Eneste stedet hun roet seg, inntil puppen. 

Anonymkode: 21928...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

who cares

Anonymkode: 0c54d...f8f

Tøffer du deg, nå....?

Du har jo giddet både å klikke og kommentere, så da er vel svaret: Du!

Anonymkode: f9830...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt da. La henne nå få nyte dette. De har fått sitt etterlengtede barn, barn ligger mye på puppen. Mitt første bilde til familien var også med litt pupp. Eneste stedet hun roet seg, inntil puppen. 

Anonymkode: 21928...f88

Men jeg vil tro det var mer enn pupp på bildet du sendte? Hadde pupp på bildet jeg sendte og, men så klart var ungen hoved fokuset, puppen var god gjemt i bakgrunnen. Hun har jo ikke lagt ut bilde av babyen og ikke at det er feil men puppene tar liksom hele bildet. Ei lita hånd eller et bakhode hadde jo vært mer naturlig å vise til hele verden enn et par pupper.

Anonymkode: 65b84...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil tro det var mer enn pupp på bildet du sendte? Hadde pupp på bildet jeg sendte og, men så klart var ungen hoved fokuset, puppen var god gjemt i bakgrunnen. Hun har jo ikke lagt ut bilde av babyen og ikke at det er feil men puppene tar liksom hele bildet. Ei lita hånd eller et bakhode hadde jo vært mer naturlig å vise til hele verden enn et par pupper.

Anonymkode: 65b84...81b

Altså, jeg har aldri fulgt dama, og måtte rett og slett inn for å se hva som var så ille. Og hvor er denne puppen? Det er jo ikke koe galt med det bildet i det hele tatt, er mer en kløft enn pupp. 

Anonymkode: 685ec...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil tro det var mer enn pupp på bildet du sendte? Hadde pupp på bildet jeg sendte og, men så klart var ungen hoved fokuset, puppen var god gjemt i bakgrunnen. Hun har jo ikke lagt ut bilde av babyen og ikke at det er feil men puppene tar liksom hele bildet. Ei lita hånd eller et bakhode hadde jo vært mer naturlig å vise til hele verden enn et par pupper.

Anonymkode: 65b84...81b

Herlighet, det bildet der er jo helt uskyldig.

Anonymkode: 05df9...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil tro det var mer enn pupp på bildet du sendte? Hadde pupp på bildet jeg sendte og, men så klart var ungen hoved fokuset, puppen var god gjemt i bakgrunnen. Hun har jo ikke lagt ut bilde av babyen og ikke at det er feil men puppene tar liksom hele bildet. Ei lita hånd eller et bakhode hadde jo vært mer naturlig å vise til hele verden enn et par pupper.

Anonymkode: 65b84...81b

Du ser bittelitt av brystet, og en sykehusskjorte over det meste. Du er virkelig ute etter denne kvinnen, problemet ditt er at du kan ikke ta henne for å «blotte brystene» på dette bildet. Om dette er å vise brystene så viser alle kvinner brystene om de har litt utringning i blusen. Du er ei skikkelig snerpe. 

Anonymkode: 21928...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er kvinner verst.

For all del, det er mye å kritisere Pilotfrue for.

Nevner i fleng: verdiene hennes, som hennes ekstravagante materialistiske livsstil og ferieturer til Dubai, eller utspill om at gutter ikke kan få dukker.

Men det bildet hun la ut op Instagram er hverken seksualisert eller spekulativt. Det er et vakkert bilde av en babyhånd på en sliten mor. Som ikke har på seg hijab og det må da værra ok.

Anonymkode: b2d0f...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du ser bittelitt av brystet, og en sykehusskjorte over det meste. Du er virkelig ute etter denne kvinnen, problemet ditt er at du kan ikke ta henne for å «blotte brystene» på dette bildet. Om dette er å vise brystene så viser alle kvinner brystene om de har litt utringning i blusen. Du er ei skikkelig snerpe. 

Anonymkode: 21928...f88

Er overhode ikke ute etter henne. Følger ikke blogg eller instaen hennes. Hadde kommentert det samme om det var kari normann som la ut et sånt bilde. Jeg mener fortsatt det er mest pupp i det bildet og at det heller kunne vært mer av noe annet, som jeg nevnte ei lita hånd eller et bakhode på baby. Det er min mening om det.

Anonymkode: 65b84...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er overhode ikke ute etter henne. Følger ikke blogg eller instaen hennes. Hadde kommentert det samme om det var kari normann som la ut et sånt bilde. Jeg mener fortsatt det er mest pupp i det bildet og at det heller kunne vært mer av noe annet, som jeg nevnte ei lita hånd eller et bakhode på baby. Det er min mening om det.

Anonymkode: 65b84...81b

Slutt å skap deg, har du gått inn på instaen hennes så følger du henne. 

Anonymkode: 21928...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...