Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Det er snart ti år siden fødsel.Har bare født ett barn.Jeg merker at jeg har begynt å lekke litt mer de siste ukene(HAR VÆRT sånn INNIMELLOM SIDEN FØDSEL).Kjenner urin lukt mer .Merker at jeg er våt nedentil av urin men blir ikke vått i underbuksa.Men den følelsen er ekkel.Å føle at jeg ikke er tett. Har innimellom tiset på meg litt ved hosting eller hopping på trampoline.Må på do veldig ofte ,ca hver halvtime.hele dagen. Vil elektrisk stimulator treningsapparat hjelpe? Eller vil operasjon være ett bedre altrenativ? Jeg hadde en hard fødsel med sugekopp og revnet endel. Anonymkode: adf2d...cc7
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Hver halvtime? Hvor mye drikker du egentlig? Mange får slike problemer fordi de rett og slett drikker altfor mye.... Men fastlegen er nok et greit sted å begynne, han vil henvise deg videre og du vil få hjelp. Det finnes mange gode hjelpetiltak, det er bare å benytte seg av dem. Anonymkode: c6124...449
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Trenger ikke å ha noe med væskeinntak å gjøre, blæra fylles kontinuerlig og kan derfor også lekke jevnt. Selv har jeg fremfall av blære, og føler og det lukter. Revnet grad 3 første fødsel. Revnet ikke noe nå under siste fødsel (takket være at jeg selv tok kontroll , og ikke fulgte ordre fra andre), men merker prolapset enda. Du vil bli oppfordret til kniping, og det er nok forsøket verdt, men det er ikke alle det hjelper for. Kom over denne, anbefaler å lese den http://friskavunderlivsprolaps.blogspot.com/2018/01/er-du-en-kvinne-eller-kjenner-du-en.html?m=1 Anonymkode: cefaa...573
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Anbefaler at du bestiller en time hos fastlegen din, Hi, og at du blir henvist til gyn. på sykehus hvor lege/fysio kan gjøre en utredning av deg. Når du er hos fastlegen, ta med morgenurin også, for det å tisse så ofte som du gjør kan også være eneste tegn på en urinveisinfeksjon hos noen. Om du ikke gjør knipeøvelser, gjør dette. Fysio på gyn.avd. kan også sjekke om du greier å få tak i bekkenbunnmuskulaturen og om du gjør øvelsene riktig. Hvis det er slik at du trenger en operasjon så vil de på sykehuset også avgjøre det. Du trenger ikke gå med dette, så bestill deg en time til fastlegen allerede i morgen :) Anonymkode: 8d37f...4bf
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 Trodde jeg tisset ofte, men hver halvtime?? Stakkars deg, kom deg til legen!! Sånn kan du ikke ha det! Anonymkode: 16c44...640
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 Jeg tror jeg tisser nesten like ofte som deg, hi - kanskje lit sjeldnere (en gang hvert 50. minutt, ca). Men jeg vet at det er fordi jeg drikker veldig mye, kaffe og vann, er hele tiden tørst, pluss at jeg kjenner etter og liker ikke følelsen av å ikke ha tom blære (så for min del er det også litt psykisk). Jeg lekker når jeg trener, for eksempel hvis vi hopper mye eller sprinter. Har begynt å ha et mini teena-bind på meg på trening. Men det er absolutt noe du kan gå til legen med. Jeg vet at det er mulig å opereres. Ta det opp med fastlegen din. Anonymkode: 357a2...9b1
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #7 Skrevet 21. juni 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror jeg tisser nesten like ofte som deg, hi - kanskje lit sjeldnere (en gang hvert 50. minutt, ca). Men jeg vet at det er fordi jeg drikker veldig mye, kaffe og vann, er hele tiden tørst, pluss at jeg kjenner etter og liker ikke følelsen av å ikke ha tom blære (så for min del er det også litt psykisk). Jeg lekker når jeg trener, for eksempel hvis vi hopper mye eller sprinter. Har begynt å ha et mini teena-bind på meg på trening. Men det er absolutt noe du kan gå til legen med. Jeg vet at det er mulig å opereres. Ta det opp med fastlegen din. Anonymkode: 357a2...9b1 Ekstrem tørste kan være et tegn på diabetes, bare til info.... Anonymkode: 16c44...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå