Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Hei, er det noen som har erfaring ang. ufør og KLP? Jeg ble innvilget ufør for ca 1 uke siden og lurer på om det har betydning for utbetalingen jeg får fra klp. Er det noe sted jeg må melde denne? Og kan jeg gjøre det elektronisk. Eller har det ikke betydning? Jeg har AAP til og med 01.07 Anonymkode: c2561...6b5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Jeg ville ringt klp og sagt ifra, for dem er jo aap en midlertidlig ytelse mens ufør er en varig ytelse, greit å gi beskjed og høre med dem så du slipper gå og lure. Husk også å sjekke hva slags uføreforsikringer du hadde på jobb, og hva du har privat, kanskje det er noe å hente der også. Som varig ufør vil de fleste uføreforsikringer slå inn. Anonymkode: f4ef9...e32
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Takk for svar! Skal selvølgelig melde fra til de, prøvde å ta kontakt idag men tror jeg ringte litt sent, for hun jeg snakket med kunne ikke svare siden hun var så ny på det. Men i morgen kunne jeg ringe litt tidligere. Tenkte bare at kanskje noen her vet det av erfaring. Tror dessverre ikke jeg har noe av forsikring, jeg har bare en ordinær Norde livsforsikring. Har ikke tenget noe ekstra uføre forsikring😕 Derfor håper jeg virkelig at jec får beholde klp. Anonymkode: c2561...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå