Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Min lille baby, snart 10 uker, har plutselig begynt å sove litt mer? Har aldri klart å sovne alene, skal alltid sovne på meg, helst med pupp! Men nå la jeg baby ned for å hente noe, og da jeg kom tilbake sov h*n. Og h*n har roet seg en del mer ift gråt, vet ikke om det kan hjelpe på søvnmønsteret?? H*n har som sagt begynt å sove mer, spesielt på dagtid. Sovner på puppen! spiser litt, og sovner igjen. Har hatt et gulpe"problem" men dette har roet seg ganske mye :) Men - er det normalt at de kan begynne å sove litt mer, selv når de er blitt 10 uker?? Eller kan dette være noe som bør sjekkes opp? H*n har gode tissebleier, virker ellers blid og fornøyd. Om det er at h*n har fått roet tarmene litt (ikke så mye luftsmerter) og generelt blitt roligere med ukene, så er det jo helt fantastisk :) Men iom at dette er litt nytt, føler jeg jo at jeg ville vekke babyen. For å sjekke at alt er bra. Anonymkode: f278c...f27
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Heheh, typisk førstegangsmødre. «Hjelp! Babyen sover! Er det normalt?» Ja, det er normalt. Rytmer skifter hele tiden. Slapp av litt, og nyt det heller. Og dropp «h*n». Tør du ikke fortelle kjønnet på barnet? Anonymkode: c2a27...c2a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 Enig med kommentar over. Det er såpass mange som har barn på 10 uker at vi ikke gjetter hvem du er selv om du skriver han eller hun altså Når det gjelder mer soving, vil jeg tro det er helt normalt (jeg er mamma selv men kan ikke huske de sov mer i den alderen), men er du i tvil om noe så spør helsesøster Anonymkode: e7aa4...ddb
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Takk for svar altså! Men det spiller vel ingen rolle for dere om jeg skriver han, hun eller h*n? Det forandrer vel ikke svaret deres? Så - jeg gjør det jeg er komfortabel med, så gjør dere slik dere ønsker. Så kan vi bare svare hverandre konstruktivt her inne. Supert Ha en strålende dag da, dere! Anonymkode: f278c...f27
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar altså! Men det spiller vel ingen rolle for dere om jeg skriver han, hun eller h*n? Det forandrer vel ikke svaret deres? Så - jeg gjør det jeg er komfortabel med, så gjør dere slik dere ønsker. Så kan vi bare svare hverandre konstruktivt her inne. Supert Ha en strålende dag da, dere! Anonymkode: f278c...f27 Det er litt mer slitsomt å lese, og for min del blir fokuset når jeg leser på hvor dust det er å skrive h*n. Tar fokuset vekk fra det du spør om. Også tillegger jeg fort litt dårlig intelligens til TS når det blir slik, og det kan også påvirke svaret. Bare for å forklare hvorfor folk reagerer på det. Du kan selvsagt gjøre det du vil Anonymkode: e4b62...bf2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er litt mer slitsomt å lese, og for min del blir fokuset når jeg leser på hvor dust det er å skrive h*n. Tar fokuset vekk fra det du spør om. Også tillegger jeg fort litt dårlig intelligens til TS når det blir slik, og det kan også påvirke svaret. Bare for å forklare hvorfor folk reagerer på det. Du kan selvsagt gjøre det du vil Anonymkode: e4b62...bf2 Haha! Dårlig intelligens faktisk. Jaja. Jeg skal ikke svare spydig på noen måte.. Men syns dette sklei veldig ut 😛 Og jeg kjenner at det var litt dust å legge ut dette på forum!! Så ja, kanskje det er noe i det du sier ang intelligensen til TS (les: meg). Takk for dagens gode latter :)) Jeg tar selvfølgelig svarene med en stooor klype salt, da alle er blitt påvirket av hvordan tråden er skrevet! Anonymkode: f278c...f27
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha! Dårlig intelligens faktisk. Jaja. Jeg skal ikke svare spydig på noen måte.. Men syns dette sklei veldig ut 😛 Og jeg kjenner at det var litt dust å legge ut dette på forum!! Så ja, kanskje det er noe i det du sier ang intelligensen til TS (les: meg). Takk for dagens gode latter :)) Jeg tar selvfølgelig svarene med en stooor klype salt, da alle er blitt påvirket av hvordan tråden er skrevet! Anonymkode: f278c...f27 Du forbedrer ikke akkurat inntrykket av det selv. Slapp av og senk skuldrene. Babyen er helt normal! Anonymkode: c2a27...c2a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du forbedrer ikke akkurat inntrykket av det selv. Slapp av og senk skuldrene. Babyen er helt normal! Anonymkode: c2a27...c2a Det spiller ingen rolle for meg😂 Er ikke meg innlegget handler om, så hva forum-folk TROR om meg - det legger jeg meg ikke borti :)) Men nå - babyen har det helt fint👍🏻 Anonymkode: f278c...f27
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #10 Skrevet 21. juni 2018 På 20.6.2018 den 11.35, Anonym bruker skrev: Takk for svar altså! Men det spiller vel ingen rolle for dere om jeg skriver han, hun eller h*n? Det forandrer vel ikke svaret deres? Så - jeg gjør det jeg er komfortabel med, så gjør dere slik dere ønsker. Så kan vi bare svare hverandre konstruktivt her inne. Supert Ha en strålende dag da, dere! Anonymkode: f278c...f27 Jeg svarte konstruktivt jeg, men du leste kanskje bare det som hadde med h*n å gjøre? Skrev du bør snakke med helsesøster om det Anonymkode: e7aa4...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå