Eliseflisa Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Jeg har alltid sagt at jeg skal kausjonere for mine barn. Mine foreldre gjorde dette for meg og min mann da vi kjøpte bolig. Nå er det dessverre slik at vi ikke har mulighet til dette nå, da vi akkurat har kjøpt større hus og har for mye gjeld. Min datters svigerforeldre er 20 år eldre enn oss. De har sagt ja til å kausjonere. Vi "kjenner" hverandre fra bursdager og slike ting, er på hils og småprater dersom vi møtes. De har vært samme i 3 år, og er ikke mer enn 20 og 24 år. Jeg har så lyst å takke de for at de hjelper de (min datter) med dette, men hvordan? Det er jo ikke bare deres sønn som bærer frukter av dette, min datter kommer også inn på boligmarkedet. Hva skal jeg gi????
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Det syns jeg ikke du skal, rett og slett. Ikke med gave i hvertfall. De hjelper din datter og sin sønn, ikke deg. I tilfelle du "må" gjøre noe, kan du sende en sms hvor du bare skriver noe sånt som " Utrolig flott at dere har mulighet til å hjelpe ### og ####. Det tror jeg de setter utrolig pris på i disse vanskelige boligtidene". Anonymkode: b8910...d4b
Eliseflisa Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det syns jeg ikke du skal, rett og slett. Ikke med gave i hvertfall. De hjelper din datter og sin sønn, ikke deg. I tilfelle du "må" gjøre noe, kan du sende en sms hvor du bare skriver noe sånt som " Utrolig flott at dere har mulighet til å hjelpe ### og ####. Det tror jeg de setter utrolig pris på i disse vanskelige boligtidene". Anonymkode: b8910...d4b hm, kanskje du har rett=) S for meg en kurv med vin å greier... hahaha...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #4 Skrevet 20. juni 2018 Jeg ville bare sagt takk neste gang jeg traff de. Si at du er utrolig glad for at de kunne hjelpe til siden du ikke hadde mulighet til det. Anonymkode: f7310...b13
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 58 minutter siden, Eliseflisa skrev: hm, kanskje du har rett=) S for meg en kurv med vin å greier... hahaha... Du kan heller tipse din datter om det, så hun kan takke 😉 Hehe.. Anonymkode: b8910...d4b
Yellow Brick Road Skrevet 20. juni 2018 #6 Skrevet 20. juni 2018 (endret) 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville bare sagt takk neste gang jeg traff de. Si at du er utrolig glad for at de kunne hjelpe til siden du ikke hadde mulighet til det. Anonymkode: f7310...b13 Dette. Eller jeg ville ikke ha takket kanskje, jeg ville ha sagt at jeg var glad for at de kunne hjelpe dem. Endret 20. juni 2018 av Yellow Brick Road
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #7 Skrevet 20. juni 2018 Det er ikke din jobb å takke dem, det er i tilfelle de to som får hjelp som må gjøre det... Men det er klart du kan fortelle dem at du setter pris på at de hadde mulighet når dere ikke hadde det, til å hjelpe de unge ut på boligmarkedet. Anonymkode: 5262e...99b
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2018 #8 Skrevet 20. juni 2018 1 time siden, Yellow Brick Road skrev: Dette. Eller jeg ville ikke ha takket kanskje, jeg ville ha sagt at jeg var glad for at de kunne hjelpe dem. Ja, det er sant. Blir litt rart å si takk kanskje. Anonymkode: f7310...b13
Nyttårs barn Skrevet 20. juni 2018 #9 Skrevet 20. juni 2018 Enig med de over, du kan si at du setter pris på det de gjør. Regner med at de setter pris på datteren din også, siden de faktisk gjør det.
Eliseflisa Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan heller tipse din datter om det, så hun kan takke 😉 Hehe.. Anonymkode: b8910...d4b Det har hun gjort 😃
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2018 #11 Skrevet 21. juni 2018 31 minutter siden, Eliseflisa skrev: Det har hun gjort 😃 Jeg synes det holder, sunes det er kleint hvis du skal komme med takkekurv til de Anonymkode: 15ee6...bd7
Eliseflisa Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det holder, sunes det er kleint hvis du skal komme med takkekurv til de Anonymkode: 15ee6...bd7 Hahaha, takk og lov for denne siden.. Jeg så nemlig for meg en kurv med vin og litt forskjellig=))) Hjelpes... jeg sendte en sms jeg 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå