Gå til innhold

For ung for ivf?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, det jeg egentlig ville spørr om er; er man for ung for ivf hvis man bare er 22 år?

jeg og min samboer har prøvd å få barn i et år nå, ikke så veldig lenge. Men tenker om man er så ung så byrdet det ikke være et problem. Han er 25 så er heller ikke noe gammel. Har vært hos klinikn hausken å sjekket oss, jeg har ikke modne egg med mindre eg får noe for å hjelpe produksjonen og har har ok minus sperm kvalitet. Men spørsmålet er om folk synes vi er for unge? Eller er det innafor? :) er det andre på vår alder som har gått gjennom ivf prosessen? ❤️

Anonymkode: 9a487...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bryr du deg om hva folk syntes?🤷🏻‍♀️ ...stalltips, når man får barn må man slutte å bry seg om slikt -ellers blir man smågal. 

Utover det så tenker jeg at om dere får det innvilget så kvalifiserer dere til det da. Sikkert kjekt å starte tidlig, da det for noen kan være en lang prosess over år for noen.

Anonymkode: 823b8...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 6.36, Anonym bruker skrev:

Hvorfor bryr du deg om hva folk syntes?🤷🏻‍♀️ ...stalltips, når man får barn må man slutte å bry seg om slikt -ellers blir man smågal. 

Utover det så tenker jeg at om dere får det innvilget så kvalifiserer dere til det da. Sikkert kjekt å starte tidlig, da det for noen kan være en lang prosess over år for noen.

Anonymkode: 823b8...83d

Bryr meg ikke, ville bare høre ☺️💕 tusen takk

Anonymkode: 9a487...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi begynte med ivf da vi var 22 og 23 år. Fikk første barn rett før jeg var 24. Hvis det er pcos du har altså ikke modne egg så bør dere bare gå igang;) veldig gode odds når man er ung:) 

Anonymkode: cbda3...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy! Hva er pcos? Har ikke fått påvist noe, men er jo det det høres ut som. Har ingen modne egg noen sykluser med mindre jeg bruker hormoner. 

Anonymkode: 9a487...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...