Gå til innhold

Tabbe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle selge en vaskemaskin for min mor som er ved å flytte. Min mor sa til meg at vaskemaskinen var 2011 modell. Den ble solgt på Finn.no for kr 400,-. Hun som kjøpte den klagde på en mangel ved den.Jeg trodde ikke på den mangelen hun påstod og det endte  dermed med at jeg ringte til Electrolux for å finne produksjonsdato.

Det viste seg at vaskemaskinene  var produsert i 1992! Er det mulig? Den var jo sikkert eldre enn hun som kjøpte den. Det endte med at jeg betalte henne tilbake de kr 400 men hun vet ennå ikke den egentlige årsaken. Jeg ler ennå av denne historien. Burde jeg ha fortalt henne at den var modell 1992? Hun har uansett fått pengene sine tilbake og beholdt vaskemaskinen :nigo:

Anonymkode: 36217...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde nok ha fortalt det til henne, jeg ville i hvert fall ha gjort det. Men om maskinen kan brukes så har hun jo fått en gratis maskin hun kan ha så lenge den fungerer. Maskiner som ble produsert på den tiden kunne lett vare i minst 25-30 år.

I fremtiden - kanskje ikke stole helt på din mors hukommelse :D

Anonymkode: 1e4e9...568

Skrevet

Ja, du burde fortalt henne det. Men du skal ikke se bort i fra at den vaskemaskinen fra 1992 erlike  god som enn en fra 2011. Har du sagt det til din mor, nesten 20 år feil er ikke så rent lite 😂

Anonymkode: 91795...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...