Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 15 er blitt så veldig ungdom, og jeg sitter her og er så lei meg. Føler jeg mister ham dag for dag. Spør jeg hyggelige spørsmål, svarer han alltid surt tilbake. Han sier han ikke er sinna på meg for noe, men blir irritert over alle spørsmål. 

Når går det over? Savner sånn den vesle gutten jeg hadde før....han som det gikk an å prate med. Vet han ikke blir liten igjen, men når slutter han å være så veldig fjortis..... 

Anonymkode: afe6f...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så typisk og vanlig. Vips er han 20 år og seg selv igjen. Lover ! 😊

Anonymkode: 362bc...594

Skrevet

Du mister han ikke, men han er i ferd med å bli stor og holder på med en løsrivningsprosess

Har en 17-åring selv og han kan fremdeles blir litt oppgitt om jeg kjaser for mye, han føler seg jo voksen og vil klare seg selv. Men han er mye flinkere enn for et par år siden til å vise at han setter pris på at mamma bryr seg ;)

Det går seg nok til skal du se.

Anonymkode: 187b6...1f6

Skrevet

Takk for svarene. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så lei meg.

(Alle dere med små barn - kos masse med dem mens de er små. Tida går så altfor fort.) 

Anonymkode: afe6f...7e7

Skrevet

Har det på samme måten med min (snart) 14-åring. Håper på en måte de neste fem årene går fort, for dette er slitsomt

Anonymkode: c33c9...04a

Skrevet

Hormoner. Typisk tenåring :) går over! ❤️

Anonymkode: 32456...cac

Skrevet

Det går over. Etterhvert :) mine eldste er 22 og 19. Har fått igjen ett supert forhold til han på 22. Trodde nesten jeg skulle kvele han når han var 15 😂 ( og 16 og 17...). Nå kan vi finne på ting sammen fordi vi vil ❤ han på 19 var aldri så gretten på meg. Men merker det er bedre enn for noen år siden der også :)

Anonymkode: 2220e...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...