Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Jeg har kjøpt en brukt kaffemaskin som jeg fikk i posten,den er masse flekker på å har nok aldri blitt vasket.Hva vasker jeg den med for å få den ren? Zalo? Altså utenpå. Anonymkode: fc060...7cf
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Noen av delene kan du ta i oppvaskmaskinen, resten vasker du med en klut og varmt vann med såpe i. Bare bruk den såpen du pleier bruke, zalo er sikkert greit det. Hva slags kaffemaskin er det? Bruksanvisning ligger gjerne på nett, og da ser du hvordan du plukker den fra hverandre for vask. Har selv en maskin hvor de fleste delene rundt kaffekoppen kan plukkes ut og vaskes skikkelig. Anonymkode: de4d1...cae
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen av delene kan du ta i oppvaskmaskinen, resten vasker du med en klut og varmt vann med såpe i. Bare bruk den såpen du pleier bruke, zalo er sikkert greit det. Hva slags kaffemaskin er det? Bruksanvisning ligger gjerne på nett, og da ser du hvordan du plukker den fra hverandre for vask. Har selv en maskin hvor de fleste delene rundt kaffekoppen kan plukkes ut og vaskes skikkelig. Anonymkode: de4d1...cae Det er Dolce Gusto mini me jeg har Regner med at den du tar kapselen kan taes i oppvaskmaskinen og delen der det drypper ned på. Anonymkode: fc060...7cf
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Jif kjøkken kan du bruke utenpå. Hvis det er noe på maskinen som er hvitt, så kan du bruke sånn magisk svamp Anonymkode: 14476...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå