Gå til innhold

Skatteoppgjøret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har alltid blitt lagt ut rundt denne tiden. Typ nest siste ons i juni. Hvorfor er datoen i år mye senere? Kan det komme i morgen?

Snakker altså om første pulje.

Anonymkode: 1f297...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står på nettsiden til skatteetaten at oppgjøret kommer tidligst 27 juni. Hvorfor det kommer senere skriver de selvsagt ingenting om 😊 de gjør som de vil uansett de 

Anonymkode: b23ee...dd2

Skrevet

I fjor kom det vel 23. eller noe sånt, 27. er ikke så mye senere...

Anonymkode: 3231b...779

Skrevet

Fordi første pulje er ferdig først da. 

Anonymkode: 91122...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...