Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Mensen kom 6 dager for tidlig denne mnd. Når sånn ca kan jeg forvente eggløsning da? Skjønner at det kan variere men dere som har 28 dagerssyklus, når har dere eggløsning? Har bestandig hatt regelmessig syklus på 33 dager, men nå så kom den plutselig på dag 28, å i mye mindre mengder enn normalt å den varte bare i 3 dager. Kroppen altså, snodig ting😅 Anonymkode: c3417...537
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Ta el tester... Har selv 25-28dagers sykluser, og etter 10mnd prøving tok jeg el tester to mnd og ble gravid på første forsøk etter det. Med barn nr to og tre traff jeg første mnd. -Min el er på dag 8-10 Anonymkode: 21170...f7c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Det mest vanlige er å ha eggløsning 14 dager før forventet mens, veldig enkelt om du har regelmessig mens for da kommer eggløsningen ca 14 dager før du venter mens igjen, litt verre om du er uregelmessig... Vi har bare praktisert å ha sex annenhver dag midt mellom to mens (jeg har 28 dagers syklus, veldig regelmessig) og har blitt gravid i løpet av 1-3 mnd. Anonymkode: d61ea...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå