Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Er det noen som enda ikke har fått etterbetaling fra mai på uføretrygden sin? Anonymkode: 9b241...dcd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Jeg har heller ikke fått.Har hørt om flere som fikk etterbetaling før uføretrygden kom.Lurer på når den kommer? Anonymkode: a0eb5...b20
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Jeg fikk forrige uke eller noe sånt. Ikke allverdens mye akkurat, men en liten utbetaling var det da. Anonymkode: a5af5...90c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk forrige uke eller noe sånt. Ikke allverdens mye akkurat, men en liten utbetaling var det da. Anonymkode: a5af5...90c Sjekket nå, den 14.juni fikk jeg 751 kr. Anonymkode: a5af5...90c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har heller ikke fått.Har hørt om flere som fikk etterbetaling før uføretrygden kom.Lurer på når den kommer? Anonymkode: a0eb5...b20 Har ikke fått med økningen på denne mnd utbetaling heller og heller ikke fått etterbetalingen fra mai. Mener jeg hørte noe vedr barnetillegg, at dersom man har det må det gjøres manuelt. Anonymkode: 9b241...dcd
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke fått med økningen på denne mnd utbetaling heller og heller ikke fått etterbetalingen fra mai. Mener jeg hørte noe vedr barnetillegg, at dersom man har det må det gjøres manuelt. Anonymkode: 9b241...dcd Jeg har barnetillegg og har fått det automatisk... Står at de fleste vil få pengene i løpet av juni, vet ikke hvordan det er med de som da ikke får i juni? Er ihvertfall en egen post i Mine utbetalinger, står at grunnbeløpet har økt fra 1.mai og at de fleste vil få etterbetalt i juni. Jeg har både fått etterbetalt for mai og trygden er satt opp fra juni (barnetillegget er også satt opp) Anonymkode: a5af5...90c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 På 19.6.2018 den 8.35, Anonym bruker skrev: Jeg har heller ikke fått.Har hørt om flere som fikk etterbetaling før uføretrygden kom.Lurer på når den kommer? Anonymkode: a0eb5...b20 Har du fått? Jeg har enda ikke fått her.. Anonymkode: 9b241...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå