Gå til innhold

Dette blir en lang natt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må barn alltid bli syke på natta!?

Sønnen min har fått en stor byll på magen, vi satt 5 timer på legevakten i stad og det endte med at de ikke tømte den fordi sønnen min har legeskrekk. Vi ble sendt hjem med antibiotika og beskjed om å komme tilbake om han ble verre eller fikk feber. Å hva skjedde, jo nå har han 39,5 i feber. 

Snakket med legevakt og vi kunne komme inn på morningen men må følge med i natt.

Så dette blir en laaang natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Hvorfor må barn alltid bli syke på natta!?

Sønnen min har fått en stor byll på magen, vi satt 5 timer på legevakten i stad og det endte med at de ikke tømte den fordi sønnen min har legeskrekk. Vi ble sendt hjem med antibiotika og beskjed om å komme tilbake om han ble verre eller fikk feber. Å hva skjedde, jo nå har han 39,5 i feber. 

Snakket med legevakt og vi kunne komme inn på morningen men må følge med i natt.

Så dette blir en laaang natt.

? Dere fikk beskjed om å komme tilbake om han fikk feber, men da han fikk det ble beskjeden endret til at dere må vente?

 

Skrevet
6 timer siden, Salvador skrev:

? Dere fikk beskjed om å komme tilbake om han fikk feber, men da han fikk det ble beskjeden endret til at dere må vente?

 

Når jeg ringte legevakten i natt sa de at vi kunne vente til i dag tidlig, så vi slapp å dra inn til legevakten midt på natten med en stuptrøtt 11 åring som blir helt hysterisk. 

Om jeg får velge så lar jeg heller barnet sove i sin egen seng enn å sitte mange timer på legevakten, selv om det betyr at jeg må sitte oppe hele natten for å passe på!

Skrevet
53 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Når jeg ringte legevakten i natt sa de at vi kunne vente til i dag tidlig, så vi slapp å dra inn til legevakten midt på natten med en stuptrøtt 11 åring som blir helt hysterisk. 

Om jeg får velge så lar jeg heller barnet sove i sin egen seng enn å sitte mange timer på legevakten, selv om det betyr at jeg må sitte oppe hele natten for å passe på!

Skjønner! Hvordan har det gått i natt? 

Skrevet

Hvordan gikk det, hi? Kanskje dere endelig sover.....

Anonymkode: 903c0...e85

Skrevet

Stakkars dere, håper dere fikk tømt den uten videre komplikasjoner. Ellers har legene her på legevakta nå egt sluttet å gi antibiotika og se om det hjelper, for det gjør det aldri, er min erfaring, så det er bra dere får tømt den om det så betyr å dope ned den hysteriske... God bedring!

Skrevet

uff ikke gøy

Anonymkode: 46180...699

Skrevet
På 19.6.2018 den 11.43, sug lut skrev:

Stakkars dere, håper dere fikk tømt den uten videre komplikasjoner. Ellers har legene her på legevakta nå egt sluttet å gi antibiotika og se om det hjelper, for det gjør det aldri, er min erfaring, så det er bra dere får tømt den om det så betyr å dope ned den hysteriske... God bedring!

Jeg tenker det samme her. Premedisinering med beroligende og tømming/rens, evt dren. God bedring til gutten! Håper det går bedre nå. 

Anonymkode: 10ace...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...