Gå til innhold

Dette blir en lang natt.


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Hvorfor må barn alltid bli syke på natta!?

Sønnen min har fått en stor byll på magen, vi satt 5 timer på legevakten i stad og det endte med at de ikke tømte den fordi sønnen min har legeskrekk. Vi ble sendt hjem med antibiotika og beskjed om å komme tilbake om han ble verre eller fikk feber. Å hva skjedde, jo nå har han 39,5 i feber. 

Snakket med legevakt og vi kunne komme inn på morningen men må følge med i natt.

Så dette blir en laaang natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Hvorfor må barn alltid bli syke på natta!?

Sønnen min har fått en stor byll på magen, vi satt 5 timer på legevakten i stad og det endte med at de ikke tømte den fordi sønnen min har legeskrekk. Vi ble sendt hjem med antibiotika og beskjed om å komme tilbake om han ble verre eller fikk feber. Å hva skjedde, jo nå har han 39,5 i feber. 

Snakket med legevakt og vi kunne komme inn på morningen men må følge med i natt.

Så dette blir en laaang natt.

? Dere fikk beskjed om å komme tilbake om han fikk feber, men da han fikk det ble beskjeden endret til at dere må vente?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Salvador skrev:

? Dere fikk beskjed om å komme tilbake om han fikk feber, men da han fikk det ble beskjeden endret til at dere må vente?

 

Når jeg ringte legevakten i natt sa de at vi kunne vente til i dag tidlig, så vi slapp å dra inn til legevakten midt på natten med en stuptrøtt 11 åring som blir helt hysterisk. 

Om jeg får velge så lar jeg heller barnet sove i sin egen seng enn å sitte mange timer på legevakten, selv om det betyr at jeg må sitte oppe hele natten for å passe på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Når jeg ringte legevakten i natt sa de at vi kunne vente til i dag tidlig, så vi slapp å dra inn til legevakten midt på natten med en stuptrøtt 11 åring som blir helt hysterisk. 

Om jeg får velge så lar jeg heller barnet sove i sin egen seng enn å sitte mange timer på legevakten, selv om det betyr at jeg må sitte oppe hele natten for å passe på!

Skjønner! Hvordan har det gått i natt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere, håper dere fikk tømt den uten videre komplikasjoner. Ellers har legene her på legevakta nå egt sluttet å gi antibiotika og se om det hjelper, for det gjør det aldri, er min erfaring, så det er bra dere får tømt den om det så betyr å dope ned den hysteriske... God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.6.2018 den 11.43, sug lut skrev:

Stakkars dere, håper dere fikk tømt den uten videre komplikasjoner. Ellers har legene her på legevakta nå egt sluttet å gi antibiotika og se om det hjelper, for det gjør det aldri, er min erfaring, så det er bra dere får tømt den om det så betyr å dope ned den hysteriske... God bedring!

Jeg tenker det samme her. Premedisinering med beroligende og tømming/rens, evt dren. God bedring til gutten! Håper det går bedre nå. 

Anonymkode: 10ace...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...