Gå til innhold

Dere som har jenter på ca 7 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye uenigheter er det mellom de og vennene? Hva slags uenigheter er det, og hvordan løser dere det?

Anonymkode: 6e96f...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe uenighet å snakke om. 

Har to jenter med to års mellomrom som begge går på barneskolen, og jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har måttet løse noe drama i vennegjengene..

Anonymkode: a324f...839

Skrevet

Mye krangling!

Datteren min kommer i perioder hjem hver dag og gråter fordi de krangler i hvert friminutt. Har snakket med lærer og det har bedret seg noe, men har ikke hjulpet å snakke med de andre foreldrene. Når de er her er det lite krangling, men hører noen kan være strenge/sjefete og frekke når de tror jeg ikke hører det. Er gjerne de samme det gjelder. 

Anonymkode: 92107...067

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mye krangling!

Datteren min kommer i perioder hjem hver dag og gråter fordi de krangler i hvert friminutt. Har snakket med lærer og det har bedret seg noe, men har ikke hjulpet å snakke med de andre foreldrene. Når de er her er det lite krangling, men hører noen kan være strenge/sjefete og frekke når de tror jeg ikke hører det. Er gjerne de samme det gjelder. 

De blir raskt venner igjen da. 

Skrevet

Har faktisk aldri vært i ordentlig konflikt eller uvennskap mellom vennene hennes og henne, og har aldri trengt å blande meg. Hadde bursdagsfeiring for for henne for et par mnd siden og inviterte jentene i klassen. Mye drama og intriger blant et par av dem. Ble helt svett.

Men det hender jeg må hjelpe til med å løse konflikter mellom henne og søsken. Men hun kunne aldri funnet på å oppføre seg slik som hun kan oppføre seg hjemme, utenfor husets fire vegger.

Anonymkode: d57b2...c8f

Skrevet

Nei, vet ikke om noe spesielt...

Anonymkode: 22ada...18c

Skrevet

Har en på seks og her er det lite drama. Men jeg overhører jo prat og observerer at det nok er mange små dramaqueens der ute:D

Anonymkode: 60822...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...