Gå til innhold

Null sexlyst...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri lyst på sex lenger, nå har det vart i nærmere ett år.. Jeg vil ha tilbake lysten, men kroppen føles helt død.. Føler avsky nesten, bare mannen tar på meg, kysse føles bare ekkelt.. 

Jeg har hatt et utrolig stressende år, så håper det bare er utmattelse som gjør det.., men burde jeg ikke kunne føle noe i roligere perioder..? Mannen føler seg selvsagt avvist og prøver seg hele tiden. Tvinger meg gjennom det en gang iblant, men det gir meg virkelig ingen ting:( Må også legge til at jeg sliter voldsomt med følelsene mine for mannen, irriterer meg over så mye, men samtidig er vi gode venner og samarbeider greit å hverdagen. (Men vi krangler også en del, da først og fremst om oppdragelse).

Noen som har/ har hatt det på samme måte?

Anonymkode: f6622...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydd opp ellers i forholdet, da kommer gjerne lysten tilbake. Og gjør noe med stresset ditt også, da har man mindre overskudd og irriterer seg ofte over mer i tillegg.

Få ham med i parterapi på fvk og lær dere å kommunisere bedre og kanskje komme til kompromiss når det gjelder barneoppdragelse og andre ting. Greier dere å rydde opp tror jeg at sexlysten også kommer tilbake, men da må dere få mer kjærestefølelser for hverandre igjen.

Anonymkode: d9ce6...b06

Skrevet

Er så lei av at det ropes familievernkontoret hver eneste gang noen sliter med sex/partner/hus/hjem... 🙄

Anonymkode: 3babf...4bf

Skrevet

Stresshormonet er den største bremsen til sexlyst, men det visste du kanskje?

Anonymkode: 0d35d...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...