Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Har/Hadde du disse sengene med avkuttet hjørne, og fikk du tak i eget laken til de? Vår forhandler sier at det ikke finnes, men jeg har vanskelig for å tro det. Finner det ikke på Adria sine sider heller, men så var det minimalt med ekstrautstyr der overhode. Anonymkode: 04fc8...7fd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Har ikke adria, men hobby. Der er det både dobbelseng og køyesenger med avslutta hjørner. Har aldri vurdert å skaffe egne laken. Det er sikkert kjempedyrt... Hehe! Jeg tar bare vanlige stretchlaken og strammer godt før jeg bretter innunder hjørnet. Ser fint ut det :-) Anonymkode: 3d05c...fca
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har ikke adria, men hobby. Der er det både dobbelseng og køyesenger med avslutta hjørner. Har aldri vurdert å skaffe egne laken. Det er sikkert kjempedyrt... Hehe! Jeg tar bare vanlige stretchlaken og strammer godt før jeg bretter innunder hjørnet. Ser fint ut det 🙂 Anonymkode: 3d05c...fca Ja det ser fint ut, men det dras jo opp i løpet av natten, samt når vi løfter opp bunnen på dobbeltsenga for å bruke rommet under. Og jeg HATER skrubber på lakenet 😂 Dessutten har dobbeltsenga regulerbare rygger, noe som er ubrukelig uten laken splitt øverst. Må da finnes laken til dette. Anonymkode: 04fc8...7fd
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Vi løfter også opp sengebunnen men kom nå på at vi har en overmadrass (som jeg selv har kuttet til og sydd igjen faktisk) så tar bare laken på denne. Det er mulig du må fram med sytråden selv på 🙂 Laken med splitt øverst finnes jo, men det visste du sikkert 😊👍🏻 Anonymkode: 3d05c...fca
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi løfter også opp sengebunnen men kom nå på at vi har en overmadrass (som jeg selv har kuttet til og sydd igjen faktisk) så tar bare laken på denne. Det er mulig du må fram med sytråden selv på 🙂 Laken med splitt øverst finnes jo, men det visste du sikkert 😊👍🏻 Anonymkode: 3d05c...fca Ja har Googlet i en uendelighet, men de med splitt er for brede. Dobbeltsengen er jo ikke mer enn 135 cm bred. Nei da blir det stappe under metoden i år også da 😭 Anonymkode: 04fc8...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå