Gå til innhold

Blødning i første trimester


TanteS

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er helt ny her. Har hatt to spontanaborter i 2017. Er nå gravid igjen, uke 9. Opplevde en ganske stor blødning på fredag og var sikker på at det ender galt nå også. Fikk ikke legetime eller henvisning verken da eller i dag, mandag. Skal prøve å ringe igjen i morgen.

Det som gjør meg forvirret og litt håpefull, er at jeg etter fredagen kun har hatt brun utflod (samt noe sorte tråder). Hadde også brun utflod i et par uker før det. I dag, mandag, så og si ingenting. Hadde egentlig ikke trengt å bruke bind nå.. Jeg skulle hatt mensen disse dager, så håper jo at jeg er en av de heldige som «bare» opplever slik blødning uten at det betyr noe dramatisk. På fredag hadde jeg svake magekramper, ellers ingenting etter det (bortsett fra litt luftsmerter). Må tisse hele tiden..

Noen som kjenner seg igjen og har opplevd at det faktisk kan gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest om mensen i perioden man skal ha det de to første månedene ja. Så det kan gå bra 🙂

 

Si fra hvordan det går, og håper for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lest om festeblødning over 3-4 dager og at det likevel går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Jeg har lest om mensen i perioden man skal ha det de to første månedene ja. Så det kan gå bra 🙂

 

Si fra hvordan det går, og håper for deg :)

Takk, jeg har også lest og lest og det gir både håp og bekymringer, alt man kommer over 😜 Legen har nå endelig ordnet med henvisning, sykehuset skal angivelig ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere blødninger. Gått helt fint. Så lenge du ikke har blødning og kraftige smerter :)

Anonymkode: b4d7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt flere blødninger. Gått helt fint. Så lenge du ikke har blødning og kraftige smerter :)

Anonymkode: b4d7f...738

Takk, det gir jo håp😊😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei TS! Jeg ser at dette er et litt eldre innlegg, men går igjennom det samme som deg nå og er kjempestressa... lurer derfor på hvordan dette gikk? Hva viste UL? GIKK DET BRA?? 😕

Anonymkode: 16c9f...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også akkurat vært gjennom det samme. Blødde fra uke 5-6, dermed brun utflod daglig. I dag uke 8+1 var jeg på tidlig UL og vi så et bankende hjerte. Hvordan gikk det med dere andre?

 

Endret av LilleLoppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...