Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Min sønn skal feire bursdagen til uken og jeg lurer på om noen har gode forslag til leker osv? De blir 10 stk. Været er forferdelig så vi tenkte å holde oss inne 🙂 maten blir hot dogs, og enten kake eller is med tilbehør/strø/saus. Er kake obligatorisk? Hva med godteposer? Anonymkode: 38dfc...e45
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Jeg ville hatt både kake og is, enten muffins eller sjokoladekeke/brownies. Godteposer velger du selv om du vil ha, har du det ikke har du litt snop på bordet isteden. Anonymkode: 500cb...001
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Vi hadde 7 års dag inne i går. Danseleken og smaksleken. Skattejakt ute på slutten. De fikk pølser med lompe, kake, saftis på pinne. Godteposer som de jo fant på skattejakten. 2 timer fløy avgårde, og ble for knapt. Anonymkode: cbc46...36e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Takk for tips 🙂 skattejakt var lurt. Anonymkode: 38dfc...e45
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips 🙂 skattejakt var lurt. Anonymkode: 38dfc...e45 Jeg tegnet, på et stort ark, onrådet ute her. Så liksom fotspor de skulle følge. Et par ekstra runder rundt ttær og husker, for å gjøre det litt morsomt. Anonymkode: cbc46...36e
the amazing spidermamma Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Vi har akkurat hatt innebursdag med 10 gærne sjuåringer, og vi la inn en liten pause med tegnefilmer (ikke så lenge, bare nok til å roe dem litt ned mens vi dekket på til kaker). En halvtime til skattejakt på slutten, og vips var bursdagen over.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Vi lagde også adjektivfortelling mens de spiste pølser. Historien leste vi opp under kakespisinga, og den endte med at de fant en mystisk lapp, som så ble starten på skattejakten. Vi hadde gjemt ledetråder ute (i lukkede plastlommer - det øsregnet!), men så lenge alle hadde fått beskjed om å ta med regntøy, var det ingen som brydde seg om været. Anonymkode: 97f23...8f6
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi lagde også adjektivfortelling mens de spiste pølser. Historien leste vi opp under kakespisinga, og den endte med at de fant en mystisk lapp, som så ble starten på skattejakten. Vi hadde gjemt ledetråder ute (i lukkede plastlommer - det øsregnet!), men så lenge alle hadde fått beskjed om å ta med regntøy, var det ingen som brydde seg om været. Anonymkode: 97f23...8f6 Det var meg, kom borti anonymknappen! Anonymkode: 97f23...8f6
the amazing spidermamma Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det var meg, kom borti anonymknappen! Anonymkode: 97f23...8f6 Argh! Meg, altså! 😊
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Takk alle sammen 😃 Når dere har skattejakt med 10 barn f. Eks, følger alle ett og samme kart? hi Anonymkode: 38dfc...e45
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Jeg elsket adjektivleken da jeg var yngre. ( Også nå når jeg er eldre, vi kjører den på jobbfester. Jeg skriver). Kongen befaler? Stolleken? Pakkeleken? Mamma severte faktisk spagetti og kjøttdeig i tomatsaus på min 9 års bursdag. Vi hadde dårlig råd. Men det ble veldig godt tatt imot. Anonymkode: e4c43...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå