Gå til innhold

Hjemmebursdag 9 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn skal feire bursdagen til uken og jeg lurer på om noen har gode forslag til leker osv? De blir 10 stk. Været er forferdelig så vi tenkte å holde oss inne 🙂 maten blir hot dogs, og enten kake eller is med tilbehør/strø/saus. Er kake obligatorisk? Hva med godteposer? 

Anonymkode: 38dfc...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt både kake og is, enten muffins eller sjokoladekeke/brownies. Godteposer velger du selv om du vil ha, har du det ikke har du litt snop på bordet isteden.

 

Anonymkode: 500cb...001

Skrevet

Vi hadde 7 års dag inne i går. Danseleken og smaksleken. Skattejakt ute på slutten. De fikk pølser med lompe, kake, saftis på pinne. Godteposer som de jo fant på skattejakten. 2 timer fløy avgårde, og ble for knapt.

Anonymkode: cbc46...36e

Skrevet

Takk for tips 🙂 skattejakt var lurt. 

Anonymkode: 38dfc...e45

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips 🙂 skattejakt var lurt. 

Anonymkode: 38dfc...e45

Jeg tegnet, på et stort ark, onrådet ute her. Så liksom fotspor de skulle følge. Et par ekstra runder rundt ttær og husker, for å gjøre det litt morsomt.

Anonymkode: cbc46...36e

Skrevet

Vi har akkurat hatt innebursdag med 10 gærne sjuåringer, og vi la inn en liten pause med tegnefilmer (ikke så lenge, bare nok til å roe dem litt ned mens vi dekket på til kaker). En halvtime til skattejakt på slutten, og vips var bursdagen over. 

Skrevet

Vi lagde også adjektivfortelling mens de spiste pølser. Historien leste vi opp under kakespisinga, og den endte med at de fant en mystisk lapp, som så ble starten på skattejakten. Vi hadde gjemt ledetråder ute (i lukkede plastlommer - det øsregnet!), men så lenge alle hadde fått beskjed om å ta med regntøy, var det ingen som brydde seg om været. 

Anonymkode: 97f23...8f6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi lagde også adjektivfortelling mens de spiste pølser. Historien leste vi opp under kakespisinga, og den endte med at de fant en mystisk lapp, som så ble starten på skattejakten. Vi hadde gjemt ledetråder ute (i lukkede plastlommer - det øsregnet!), men så lenge alle hadde fått beskjed om å ta med regntøy, var det ingen som brydde seg om været. 

Anonymkode: 97f23...8f6

Det var meg, kom borti anonymknappen! 

Anonymkode: 97f23...8f6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det var meg, kom borti anonymknappen! 

Anonymkode: 97f23...8f6

Argh! Meg, altså! 😊 

Skrevet

Takk alle sammen 😃 Når dere har skattejakt med 10 barn f. Eks, følger alle ett og samme kart?

 

hi

Anonymkode: 38dfc...e45

Skrevet

Jeg elsket adjektivleken da jeg var yngre. ( Også nå når jeg er eldre, vi kjører den på jobbfester. Jeg skriver).

Kongen befaler?

Stolleken?

Pakkeleken?

Mamma severte faktisk spagetti og kjøttdeig i tomatsaus på min 9 års bursdag. Vi hadde dårlig råd. Men det ble veldig godt tatt imot.

Anonymkode: e4c43...ca7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...