Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Sønnen min er bedt i bursdag i morgen å jeg har virkelig ikke råd til noe bursdagsgave nå dessverre. Det har vært så utrolig mange bursdager i det siste ettersom jentene nå er begynt å innvitere guttene også. Når en da er arbeidsledig og alene om omsorgen så blir det veldig trang økonomi. Jeg har kjøpt noen bokser med slim på tilbud for lenge siden for å ha til bursdagergaver ettersom gutter ofte synes det er gøy med slim. Men er slim typisk " gutteleke"? Eller kan jeg gi det i bursdagsgave til en som går i 1.klasse? Alternative ellers er jo at han må bli hjemme ettersom vi ikke har noe gave. Anonymkode: 418df...3b9
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Slik er like gøy for begge kjønn... Anonymkode: 81f4e...5ce
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Hvis hele klassen er bedt så kan jeg nesten love at det ikke blir merket om noen kommer uten gave en gang. 😛 Vi hadde hele klassen i 1. klasse, og det var kaos. Ingen av oss ante hva han fikk fra hvem i alle fall. Og jeg kan i alle fall garantere at det at sønnen din kommer er mye viktigere enn gaven. Når det er sagt så er slim like populært hos begge kjønn her. Anonymkode: 51adb...2e8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Like gøy for jenter. Datteren min på 8 år lager selv også. Jeg for min del hater det, men så er det jo ikke jeg som skal leke med det heller Anonymkode: 9c24d...49c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Slim er supert! Gi slim og en kjærlighet på pinne pakket pent inn. Heaven! Anonymkode: a80f6...0a8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Okey takk for svar,da blir det bursdagbesøk i morgen Anonymkode: 418df...3b9
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Slim er gøy for alle. Min datter elsker det. Anonymkode: 8b77b...b12
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Alle liker slim! Selv jeg syns det er morsomt! Anonymkode: 83338...c9b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis hele klassen er bedt så kan jeg nesten love at det ikke blir merket om noen kommer uten gave en gang. 😛 Vi hadde hele klassen i 1. klasse, og det var kaos. Ingen av oss ante hva han fikk fra hvem i alle fall. Og jeg kan i alle fall garantere at det at sønnen din kommer er mye viktigere enn gaven. Når det er sagt så er slim like populært hos begge kjønn her. Anonymkode: 51adb...2e8 Nei nei nei, må ikke si at det er greit å komme uten gave. Ja barna har ikke alltid oversikt over hvem som gå hva, MEN kommer en tomhendt synes det lett. Har ikke levert i en eneste bursdag hvor det ikke har vært slik: Hei, gratulerer med dagen, her er gaven din.....og så legges den på et gavebord mens neste gjest kommer. Etter det er ofte oversikten borte. Trenger ikke gi mye, men en gave bør alle ha med. Anonymkode: 81f4e...5ce
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Selvfølgelig leker jenter med slim også. Her er det jentene som leker mest med det. Hva med jojo? Bøtte og spade ? Såpebobler ? Sparkesykkel? Klinkekuler? Slim er i denne kategorien. Anonymkode: 167a3...d08
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Her har slim vært aller mest for jentene. De lagde jo slim selv gjennom hele vinteren, men interessen daler nå. Men jenta mi er mye eldre da, nesten 12. Sønnen min har ikke vært så interessert i slim. Anonymkode: 56dc9...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå