Gå til innhold

Skatteoppgjøret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. 

Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? 

Man får vel en melding på forhånd om det eller? 

 

 

Anonymkode: c59b5...7c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. 

Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? 

Man får vel en melding på forhånd om det eller? 

 

 

Anonymkode: c59b5...7c8

Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om.

Anonymkode: 3b601...08e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. 

Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? 

Man får vel en melding på forhånd om det eller? 

 

 

Anonymkode: c59b5...7c8

Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om.

Anonymkode: 3b601...08e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. 

Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? 

Man får vel en melding på forhånd om det eller? 

 

 

Anonymkode: c59b5...7c8

Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om.

Anonymkode: 3b601...08e

Skrevet

Jeg tror det er bare gjeld til stat og kummune som blir tatt av skattepengene (bidragsgjeld, kommunale avgifter, restskatt osv), gjeld til private blir ikke tatt av skattepengene.

Anonymkode: ebcd7...a38

Skrevet

Uansett bør du jo bruke skattepengene til å betale ned på gjeld når du sitter så dypt i det

Anonymkode: 7ff4e...0b9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er bare gjeld til stat og kummune som blir tatt av skattepengene (bidragsgjeld, kommunale avgifter, restskatt osv), gjeld til private blir ikke tatt av skattepengene.

Anonymkode: ebcd7...a38

Jo, det kan namsmannen trekke direkte av uavhengig av hvem kreditor er.

Anonymkode: f64fd...247

Skrevet

Er gjelden gått til namsmannen blir nok skattepenger trukket. Dette får du beskjed om når oppgjøret er klart. 

Anonymkode: b2f3e...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...