Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? Man får vel en melding på forhånd om det eller? Anonymkode: c59b5...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? Man får vel en melding på forhånd om det eller? Anonymkode: c59b5...7c8 Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om. Anonymkode: 3b601...08e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? Man får vel en melding på forhånd om det eller? Anonymkode: c59b5...7c8 Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om. Anonymkode: 3b601...08e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har fått noe tilgode i år, men har dessverre endel eldre gjeld som blir autotrukket av lønn osv. Når får jeg vite om jeg får utbetalt de skattepengene jeg har tilgode eller om noen går inn og trekker dem også? Man får vel en melding på forhånd om det eller? Anonymkode: c59b5...7c8 Du får melding på foran om de tar skattepengene dine. Det har fått brev/mail om. Anonymkode: 3b601...08e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Jeg tror det er bare gjeld til stat og kummune som blir tatt av skattepengene (bidragsgjeld, kommunale avgifter, restskatt osv), gjeld til private blir ikke tatt av skattepengene. Anonymkode: ebcd7...a38
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Uansett bør du jo bruke skattepengene til å betale ned på gjeld når du sitter så dypt i det Anonymkode: 7ff4e...0b9
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror det er bare gjeld til stat og kummune som blir tatt av skattepengene (bidragsgjeld, kommunale avgifter, restskatt osv), gjeld til private blir ikke tatt av skattepengene. Anonymkode: ebcd7...a38 Jo, det kan namsmannen trekke direkte av uavhengig av hvem kreditor er. Anonymkode: f64fd...247
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Er gjelden gått til namsmannen blir nok skattepenger trukket. Dette får du beskjed om når oppgjøret er klart. Anonymkode: b2f3e...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå