Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Er rett før termin her, bare så ingen tror en fødsel skulle være dumt (den er heller svært ønsket). Tredje kvelden på rad har jeg nå hatt ganske sterke kynnere. I går prøvde jeg rietelleren på de og det viser seg at de er veldig regelmessige. De varer i ca 40 sek og det er ca 3 minutter i mellom. De kommer når jeg legger meg på kvelden, usikker på hvor lenge de varer for som regel så må jeg bare sove, men minimum en time. Er dette vanlig? Fødsel rundt hjørnet? Kjenner meg nesten støl i magen i dag 🙈 Anonymkode: 1ae17...52b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Jeg var sånn siste par ukene med begge. Anonymkode: 325cb...b82
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Ja, det er ganske vanlig. Er du heldig modner det mormunnen så du får en kortere fødsel. Da jeg hadde gått sånn en ukes tid og var ganske sliten av hele greia sjekket jordmor meg og jeg var helt moden, avflatet og hadde 2-3 cm åpning.... Jordmor strippet meg og satte riestimulerende akupunktur, og jeg fødte dagen etter. Anonymkode: a3ff0...fe2
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Jeg startet vel med det da det var en måned igjen til termin og jeg fødte 3 dager etter termin... Men det gikk raskt da det startet, så noe nytte har det antagelig gjort. Jeg var så sliten av det til slutt ast jeg ikke trodde på at fødselen var i gang da det først startet. Heldigvis for deg slipper du å gå like lenge som meg😊 Anonymkode: 97b8f...fb1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Takk for svar! Høres ut som om det kanskje har noe for seg da, selv om det er slitsomt. Takk for svar 😀 Anonymkode: 1ae17...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå