Gå til innhold

Er det vanlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er rundt 14 år og går på ungdomskolen. Jeg kjøpte meg en shorts, som var litt kort. Nå som jeg har kommet hjem og brukt den, ser jeg at når jeg går så ser man fett klumpene jeg har på innsiden av lårene. Jeg selv syntes det kan bli litt stygt, men jeg har ikke fett så mange andre steder, har egt ganske tynne lår. Men har fortsatt fettklumer som gnisser mot hverandre på innsiden av lårene. Og når jeg går ser det ut som jeg bare har en kull med fett.. Men er det helt normalt? er det liksom sånne ting bare jeg selv legger merke til? 

Anonymkode: b4f71...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, jeg er rundt 14 år og går på ungdomskolen. Jeg kjøpte meg en shorts, som var litt kort. Nå som jeg har kommet hjem og brukt den, ser jeg at når jeg går så ser man fett klumpene jeg har på innsiden av lårene. Jeg selv syntes det kan bli litt stygt, men jeg har ikke fett så mange andre steder, har egt ganske tynne lår. Men har fortsatt fettklumer som gnisser mot hverandre på innsiden av lårene. Og når jeg går ser det ut som jeg bare har en kull med fett.. Men er det helt normalt? er det liksom sånne ting bare jeg selv legger merke til? 

Anonymkode: b4f71...933

Ingen om har noe svar?

Anonymkode: b4f71...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen om har noe svar?

Anonymkode: b4f71...933

som**

Anonymkode: b4f71...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt normal. Du har lår. Slapp av, så lenge ikke rompa henger utenfor er du sikkert kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som fruen over, du er helt normal.  Det ser sånn ut på de aller fleste hvis shortsen er veldig kort. På modeller blir det gjerne photoshoppet vekk, så derfor ser du det kanskje ikke så ofte...

Anonymkode: d2258...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...