Gå til innhold

Mannens bestekompis sendte meg et veldig upassende bilde igår......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannens kompis er er veldig frisinnet fyr. Han er singel og veldig glad i damer. Han har aldri lagt skjul på at han gjerne kunne tenke seg trekant med oss. Det har aldri vært aktuelt, og jeg har heller aldri oppmuntret han på noen måte. Kan tulle og tøyse, men ikke noe mer. I helgen var min mann og han på tur sammen. Igår fikk jeg en snap fra han, der har står foran speilet og tar bilde av seg selv i bokseren. Man kan tydelig se ereksjonen🤪 jeg føler jo jeg må svare noe, så jeg sender denne emojien 🙈. Fikk ikke noe mer, og tenkte kanskje mannen min visste om det. Spurte han idag, og han skjønte ingenting. Han trodde jeg tullet. Sa at han kunne fortelle kompisen sin at han kunne gi faen i å sende sånne bilder til meg. Hvordan hadde dere reagert? 

Anonymkode: bf9e1...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Æsj, for en kompis! Prøver han å ødelgge deres ekteskap?

Anonymkode: 8e8bf...0df

Jeg vet ikke helt....😐

Anonymkode: bf9e1...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gitt det noe oppmerksomhet, er vel det han higer etter. Fortsetter han, så hadde jeg tatt screenshot av snap å vist mannen. Hvis ikke det egentlig er noe mannen din og kompisen hans er sammen om for å se hvor de har deg.

en venninne av meg som er sykelig sjalu ( når hun er i parforhold)  gjorde dette, fikk mannen sin til å prøve seg på meg for å sjekke om jeg var så dum å bet på.. noe jeg ikke gjorde...har ingen interesse av venninners menn, vi har rett å slett ikke samme smak når det kommer til mannfolk 😀

Anonymkode: 6e40a...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at han kunne ha sendt feil, men da hadde han jo sagt det når du svarte. Hva betyr den emojien du sendte? jeg skjønner ikke hvorfor du svarte engang

Anonymkode: 158f3...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte først at han kunne ha sendt feil, men da hadde han jo sagt det når du svarte. Hva betyr den emojien du sendte? jeg skjønner ikke hvorfor du svarte engang

Anonymkode: 158f3...eb8

Jeg tenker denne 🙈 betyr at jeg blir overgitt, flau og oppgitt over bildet han sendte. Hi

Anonymkode: bf9e1...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville vist det til mannen min, også skrevet noe slikt som at verken jeg eller mannen min syntes dette var morsomt.

Ethvert unnvikende svar kan fort tolkes som oppmuntrende. Den smileyen kan feks tolkes at du ble litt flau, men ikke nødvendigvis avvisende

Anonymkode: 29754...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den emojien der tror jeg ikke gjorde det noe bedre i det hele tatt. Hadde jeg sendt den til et sånt bilde kunne det nesten tenkes å være oppmuntrende. Jeg ville definitivt latt være å svare. Får han ikke noe respons tar han nok hintet.

Anonymkode: 66c56...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det som en selvfølge at det var feilsend og svart det tilbake.... "Oi, nå har du sendt et bilde veldig feil, jeg later som jeg aldri har sett det også får du være nøye på å sende riktig neste gang"

 

Anonymkode: cdfd5...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker denne 🙈 betyr at jeg blir overgitt, flau og oppgitt over bildet han sendte. Hi

Anonymkode: bf9e1...a71

Hos meg betyr denne 🙈 at jeg liker det, men synes det er litt flaut å innrømme så gjemmer meg litt.

Legg merke til at den smiler HI!

 

Anonymkode: bb7b6...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos meg betyr denne 🙈 at jeg liker det, men synes det er litt flaut å innrømme så gjemmer meg litt.

Legg merke til at den smiler HI!

 

Anonymkode: bb7b6...1c5

Enig

Anonymkode: fabf1...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei hva har jeg gjort 😮 Trodde den emojien var tegn på flauhet og at man var oppgitt. Himmel og hav, tror jeg må sende han ei melding...…..:-(

HI

Anonymkode: bf9e1...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver bare det hun over skrev, at hverken du eller mannen syntes det var greit og at han får passe på hvem han sender slike bilder til i fremtiden. 

Anonymkode: b26f3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver bare det hun over skrev, at hverken du eller mannen syntes det var greit og at han får passe på hvem han sender slike bilder til i fremtiden. 

Anonymkode: b26f3...1c2

Det skal jeg gjøre 😉

HI

Anonymkode: bf9e1...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fyren konkurrerer med mannen din. Han vil ha bekreftet at han har draget på dama hans. 

Emojien tolker jeg som deg, i denne sammenhengen: «Ånei, dette var flaut - kanskje ikke det lureste». Med vennlig og IKKE flørtete undertone. 

Ikke send SMS, bare lat som ingenting

Anonymkode: d8243...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...