Gå til innhold

Trene mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tips til hvordan magen kan bli mindre? Har en del kg for mye på den så vil gjøre noe med det nå.. helst ting man kan gjøre hjemme og eventuelt med utstyr som ikke koster så mye pæng..  int i og både stramme opp og bli kvitt henge magen.. 

Anonymkode: 73654...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du vil ta tak! 

Hvis du har mye bukfett er det kosthold som gjør susen. Sjekk ut Berit Nordstrand. I følge henne kan du også løpe intervaller i motbakke ;) 

Ellers finnes det jo masse øvelser for å styrke kjernemuskulaturen som ikke krever utstyr, men et eventuelt heng vil ikke bli borte. Da må magemusklene syes og overflødig hud fjernes. Jeg bare stapper det  ned i buksen 🙈

Anonymkode: d1770...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen kilo ekstra på magen så er det kostholdet som er det viktigste for å få den mindre. Karbohydrater har en tendens til å legge seg på magen, så det å ha en form for lavkarbokosthold er ofte det beste.

Ellers er det mange forskjellige mageøvelser du kan gjøre, google litt så finner du mange tips. Husk at det like viktig å trene helhetlig, ikke bare magen, for magen ser mindre ut om man er sterk nok til å ha en god holdning, at man har litt trente skuldre, men også at man f.eks. tøyer regelmessig hoftebøyer og fremside lår.

Anonymkode: 4b5d4...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på Pintrest, der har jeg funnet mange øvelser som jeg kan gjøre hjemme med og uten hjelpemidler. Jeg har kjøpt med slike strikk, de tar ikke plass og for meg var det en liten gulerot for å starte. Jeg skal kun stramme opp, så jeg prøver meg frem. Det gøyeste er at det fungerer litt mer enn planlagt. Minsta kom endag jeg var på badet og skiftet når hun utbryter: mamma, du har fått traktorlesbe armer. Da så jeg at jeg har fått godt synlige muskler i armene, det var ikke i planen for jeg skulle bare få strammet opp huden etter å ha mistet alt for mange kilo som ikke var planen ifjor. Så min daffe trening forran tv og en serie på tv har faktisk virket uten at jeg har blitt svett eller sliten. For sliten og svett vil jeg nemlig ikke bli siden jeg prøver å få litt mer vekt på kroppen min, så jeg vil ikke gjøre noe som forbrenner mye. 

Så søk deg litt frem, prøv deg frem og finn hva du trives med og hva du ønsker. Jeg klarer ikke å trene for å trene, men å trene mens jeg ser på noe går veldig fint. Jeg har planer om å få litt mer liv i kondisen min også, og den vil jeg få på trampolina til ungene, men den siste fiffen for å starte med det har jeg ikke enda. Tror jeg må få med en av ungene på laget, kanskje de klarer å dra meg igang.... 

Anonymkode: 29979...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Søk på Pintrest, der har jeg funnet mange øvelser som jeg kan gjøre hjemme med og uten hjelpemidler. Jeg har kjøpt med slike strikk, de tar ikke plass og for meg var det en liten gulerot for å starte. Jeg skal kun stramme opp, så jeg prøver meg frem. Det gøyeste er at det fungerer litt mer enn planlagt. Minsta kom endag jeg var på badet og skiftet når hun utbryter: mamma, du har fått traktorlesbe armer. Da så jeg at jeg har fått godt synlige muskler i armene, det var ikke i planen for jeg skulle bare få strammet opp huden etter å ha mistet alt for mange kilo som ikke var planen ifjor. Så min daffe trening forran tv og en serie på tv har faktisk virket uten at jeg har blitt svett eller sliten. For sliten og svett vil jeg nemlig ikke bli siden jeg prøver å få litt mer vekt på kroppen min, så jeg vil ikke gjøre noe som forbrenner mye. 

Så søk deg litt frem, prøv deg frem og finn hva du trives med og hva du ønsker. Jeg klarer ikke å trene for å trene, men å trene mens jeg ser på noe går veldig fint. Jeg har planer om å få litt mer liv i kondisen min også, og den vil jeg få på trampolina til ungene, men den siste fiffen for å starte med det har jeg ikke enda. Tror jeg må få med en av ungene på laget, kanskje de klarer å dra meg igang.... 

Anonymkode: 29979...d33

Unnskyld meg, men hva er det du lærer ungen din for noe?  Traktorlesbe er ikke noe de kommer på av seg selv

Anonymkode: f1339...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld meg, men hva er det du lærer ungen din for noe?  Traktorlesbe er ikke noe de kommer på av seg selv

Anonymkode: f1339...93e

Og barna dine kjenner ikke andre barn heller..? Jeg skal love deg at mine kan mange ord de ALDRI har hørt meg si!

Anonymkode: 670f3...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...