Gå til innhold

Kinkig info...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter en heftig one night stand forteller fyren meg at samboeren hans er gravid i 8.måned. Han har rett og slett panikk, og går på byen. 

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde visst det. Men nå er jeg litt stuck. Jeg er nødt til å informere ham om at jeg var sammen med noen i forrige uke også. Jeg tror selvsagt at alle er friske osv., men kan jo ikke vite! Det er jo vesentlig at han får fingeren ut og tester seg...

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke informert om noe som helst hvis du ikke mistenker sykdom. Hans ansvar.

Anonymkode: d8fa9...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke informert om noe som helst hvis du ikke mistenker sykdom. Hans ansvar.

Anonymkode: d8fa9...8a6

Klamydia er dødelig for nyfødte og gir (ofte) ingen symptomer. Så det syns jeg virkelig ikke er greit å gi videre. 

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Klamydia er dødelig for nyfødte og gir (ofte) ingen symptomer. Så det syns jeg virkelig ikke er greit å gi videre. 

Anonymkode: 5c4b0...4de

Så godt tenkt, hi! Det er viktig at du informerer han om det, og jeg tenker han er nødt til å ta konsekvensene av det han har gjort! Gi beskjed! Regner med du ville likt at mannen hadde testet seg for slikt hvis om atte han hadde et ONS! Ikke at man håper på noe slikt overhode, men det kan gi dødelig utfall. 

Anonymkode: a8c84...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må informere drittsekken så han kan vise snev av anstendighet og ikke smitte kona. 

Anonymkode: b4e3e...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så godt tenkt, hi! Det er viktig at du informerer han om det, og jeg tenker han er nødt til å ta konsekvensene av det han har gjort! Gi beskjed! Regner med du ville likt at mannen hadde testet seg for slikt hvis om atte han hadde et ONS! Ikke at man håper på noe slikt overhode, men det kan gi dødelig utfall. 

Anonymkode: a8c84...013

Tror jo ikke jeg har det, men siden det var så kort tid mellom de to episodene, så ville jeg uansett ikke ha rukket å kjenne symptomer. Han som jeg var sammen med i forrige uke er singel, og holder seg ikke kun til meg, så han kan godt ha med seg noe.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde man ikke bruke kondom når man har one night stands? Spesielt om det er såpass ofte som at forrige gang var for en uke siden? 

Anonymkode: b2540...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det holder vel at du tester deg selv???

Anonymkode: ff1ec...c68

Regner med at han møter samboeren før jeg møter neste fyr, så det er vel mer akutt for ham?

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Burde man ikke bruke kondom når man har one night stands? Spesielt om det er såpass ofte som at forrige gang var for en uke siden? 

Anonymkode: b2540...83d

Sikkert. Men jeg planlegger ikke disse tingene. Ikke skal jeg ha flere barn heller, så det er vel den andre som løper størst risiko.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert. Men jeg planlegger ikke disse tingene. Ikke skal jeg ha flere barn heller, så det er vel den andre som løper størst risiko.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Man kan ha med seg kondom i veska selv om man ikke planlegger å ha sex. I verste fall kan du få hiv.

Anonymkode: b2540...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som burde informeres er hans gravide samboer. Selv om du informerer ham, Hi, så er det stor sjanse for at han tenker "det går sikkert bra" og ikke hverken sjekker seg eller lar være å ha sex med samboeren.

Anonymkode: cc860...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan ha med seg kondom i veska selv om man ikke planlegger å ha sex. I verste fall kan du få hiv.

Anonymkode: b2540...83d

Du, jeg har ligget med til sammen 3 personer siden 2016. Tilfeldigvis kom de to siste litt tett. (Så de kondomene ville ha gått ut på dato...)

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den som burde informeres er hans gravide samboer. Selv om du informerer ham, Hi, så er det stor sjanse for at han tenker "det går sikkert bra" og ikke hverken sjekker seg eller lar være å ha sex med samboeren.

Anonymkode: cc860...cec

Hva som skjer etterpå bestemmer ikke jeg. Men jeg kan si det til han, der er jo det eneste kontaktpunktet.

Jeg bare føler meg som en gal stalker når jeg febrilsk leter etter et telefonnummer og etter en logisk taktikk for å få ham i tale. Hvis jeg maser, tror han vel bare jeg skal koke kaninen hans...

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva som skjer etterpå bestemmer ikke jeg. Men jeg kan si det til han, der er jo det eneste kontaktpunktet.

Jeg bare føler meg som en gal stalker når jeg febrilsk leter etter et telefonnummer og etter en logisk taktikk for å få ham i tale. Hvis jeg maser, tror han vel bare jeg skal koke kaninen hans...

Anonymkode: 5c4b0...4de

Det er likevel hun som bør beskyttes, for han har jo vist at han ikke tenker på sin samboer eller barnets sikkerhet og helse...

Du er ikke en "gal stalker", tvert imot ansvarsfull som vil informere om dette.

Anonymkode: cc860...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er likevel hun som bør beskyttes, for han har jo vist at han ikke tenker på sin samboer eller barnets sikkerhet og helse...

Du er ikke en "gal stalker", tvert imot ansvarsfull som vil informere om dette.

Anonymkode: cc860...cec

Prøver å si det samme til meg selv.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh phhhuuuhh... 😅 Han ringte. Fikk sagt det jeg måtte. Er letta! 

Så var det min egen testing da, det blir neste. Og kondomer, jada jada masa! 

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dame du ❤️ Hvor i verden? Ble redd det er min mann med reisejobb i helga! Gravid i 9.mnd jeg da;-)

Anonymkode: 032b6...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bra dame du ❤️ Hvor i verden? Ble redd det er min mann med reisejobb i helga! Gravid i 9.mnd jeg da;-)

Anonymkode: 032b6...a7a

Om du er redd for at mannen din er utro bør dere jobbe med forholdet, gå til parterapi

Anonymkode: 22cff...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deg er grunnen til at kjønnssykdommer muterer. Hva med å ta ansvar for egen (og andres) helse? Dette er jo bare idioti! 

Anonymkode: edb5f...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bra dame du ❤️ Hvor i verden? Ble redd det er min mann med reisejobb i helga! Gravid i 9.mnd jeg da;-)

Anonymkode: 032b6...a7a

Dette var ikke en fyr på reise. Han bor i samme by som meg. Kona var på reise, tror jeg, jeg fikk ikke detaljene.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som deg er grunnen til at kjønnssykdommer muterer. Hva med å ta ansvar for egen (og andres) helse? Dette er jo bare idioti! 

Anonymkode: edb5f...36c

Det er da ikke ditt problem uansett. Ligg med hvem DU vil, så ligger jeg med hvem JEG vil. Du kan da bruke kondomer alt du orker.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye kan man ta for et ligg i 2018?

Anonymkode: 2f5dc...649

Ingen anelse, han ba ikke om penger. Jeg tilbød ham ikke noen heller, ettersom jeg ser på sex som noe folk gjør sammen. Ikke som noe de gjør for andre.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er da ikke ditt problem uansett. Ligg med hvem DU vil, så ligger jeg med hvem JEG vil. Du kan da bruke kondomer alt du orker.

Anonymkode: 5c4b0...4de

Ja, selvfølgelig bruker jeg kondomer. Jeg er ikke en idiot. 

Anonymkode: edb5f...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...