Gå til innhold

Invitere masse venner til en 37 års dag..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Feiring på en restaurant hvor alle betaler for seg selv.. Alle har med gaver, føler jo de må det.. Ca 15% som stiller (fb-invitasjon)..

Er ikke det litt klein? 

Anonymkode: f5744...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, veldig. Å gå ut og spise med noen venninner er innafor. Men å be alle i hele verden er kleint.

Anonymkode: b7a4a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri galt å feire en bursdag, men når du er over 25 er det kleint med spleiselag i en slik setting.

Anonymkode: 76a64...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lurer du egentlig på?

Om det er teit å feire 37 år?

Om det er teit å ha feiringen på restaurant?

Om det er teit at folk må betale selv?

Om det er teit å ha med gave?

Om det er teit å komme uten gave?

Om det er teit å invitere på fb? 

Om det er kjipt at de fleste inviterte ikke kom?

Om den med bursdag burde visst bedre?

Anonymkode: 8114b...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff. Fæle folk som inviterer noen til å bli med ut en kveld å spise middag i anledning bursdag. Tenk at noen gidder å ønske ditt selskap en kveld. 

Er det ikke hyggelig å gå ut å spise med venner? Hvor ofte tar du initiativet til det selv da?

Anonymkode: 36a5a...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva lurer du egentlig på?

Om det er teit å feire 37 år?

Om det er teit å ha feiringen på restaurant?

Om det er teit at folk må betale selv?

Om det er teit å ha med gave?

Om det er teit å komme uten gave?

Om det er teit å invitere på fb? 

Om det er kjipt at de fleste inviterte ikke kom?

Om den med bursdag burde visst bedre?

Anonymkode: 8114b...b31

Hmmm var kanskje en kombinasjon 🙈 av alle spørsmålene dine. Tenker hvis du sender fb- invitasjon til ca 50 personer og inviterer til 37-års feiring på en restaurant. Kanskje derfor såpass få kommer, at det er mange som synes det hele er litt spesielt.

Litt annet hvis du inviterer en haug av folk hjem til deg på feiring med litt mat, kaker etc., men ut.. Du sitter der meg mange gaver og har fått masse oppmerksomhet, men alle har betalt for seg selv. Du inviterer til et offentlig sted liksom. Jeg synes det var litt kleint, men hyggelig altså.

Kunne aldri gjort det samme selv ...

HI

 

 

Anonymkode: f5744...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja huff. Fæle folk som inviterer noen til å bli med ut en kveld å spise middag i anledning bursdag. Tenk at noen gidder å ønske ditt selskap en kveld. 

Er det ikke hyggelig å gå ut å spise med venner? Hvor ofte tar du initiativet til det selv da?

Anonymkode: 36a5a...e1a

Neida, det er bare hyggelig å invitere til middag på byen, men 50 personer på fb-til en 37-års feiring. Hadde det vært hjem, men ut på byen hvor alle betaler for seg selv. Mange kommer og du sitter der med en haug av gaver - og alle har betalt for seg selv. Jeg hadde syntes det ble litt klein 😳

Konklusjon, vi er forskjellige. Jeg er ikke så glad i å feire meg selv og være midtpunkt, sikkert bare det. 

Anonymkode: f5744...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 personer på en 37 årsdagsfeiring?

Kan hende jeg er fru Venneløs, men jeg tror jeg ikke kunne finne 50 personer å invitere! 

 

Anonymkode: 3b33b...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de 50 er nære venner (ja, man kan lett ha 50 venner) så synes jeg ikke det er kleint. En fin måte å samle alle man er glad i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

50 personer på en 37 årsdagsfeiring?

Kan hende jeg er fru Venneløs, men jeg tror jeg ikke kunne finne 50 personer å invitere! 

 

Anonymkode: 3b33b...99e

Jeg hadde 48 i mitt 40 års lag. Det var venner og familie, som også er mine venner (og som kan være situasjonen i HI sitt innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den feiringen hadde jeg droppet. Og DIB representerer «vi mener alltid det motsatte av hi og liker best å kverulere». 

Jeg ser jeg er i samme båt som 85% av de inviterte. DIB er ikke statistisk signifikant...

Anonymkode: aab17...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått med glede. Men jeg hadde ikke tatt med gave, det er ikke nødvendig når man betaler for seg selv. Da er oppmøtet gaven ;) Hadde blitt en symbolsk gave, i så fall. Spørs hvor nær venn det er.

Anonymkode: 09841...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Eliseflisa skrev:

Jeg hadde 48 i mitt 40 års lag. Det var venner og familie, som også er mine venner (og som kan være situasjonen i HI sitt innlegg)

Var vel ikke akkurat tema her. Jeg også har sikkert 50 venner jeg kan invitere til en runddag. HI

Anonymkode: f5744...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det syns jeg blir litt spesielt. Invitere 50 personer i en 37-årsdag, hvor de attpåtil må betale for seg selv!!? Kleint ja!!

Anonymkode: cb3c6...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Eliseflisa skrev:

Jeg hadde 48 i mitt 40 års lag. Det var venner og familie, som også er mine venner (og som kan være situasjonen i HI sitt innlegg)

Men det var en rund dag. Og du ga dem vel en middag? Eller kake? Du lot ikke alle betale for seg selv? 

Anonymkode: b7a4a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er greit å bli invitert med ut for å spise med en forventing om å betale selv, ikke på den måten. Helt greit i settinger hvor man gjør en avtale om å gå ut for å spise sammen, da er det gitt at alle betaler selv. Eller om man blir med på å overraske noen hvor alle betaler for seg + spleiser på bursdagsbarnet sin mat. Men jeg synes helt ærlig det er noe veldig stusselig og gnient over å invitere til bursdag og så forvente at gjestene betaler alt selv + skal ha med gave. Om man ikke har råd til å spandere på gjestene, så får man ta det hjemme og lage til noe mat eller kaker eller noe der. Det trenger ikke være så dyrt heller.

Anonymkode: 3a912...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har en kamerat som alltid inviterer til bursdag, veldig koselig! Tror ingen kjenner på gavepress, men en fin anledning å treffe venner.

Ser ikke den store forskjellen på å invitere til restaurant ellers og ved bursdag.

Kanskje det handler om hvor ofte en spiser ute..? 

Anonymkode: a9d15...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri gjort det selv, men jeg er av typen som ikke liker å feire meg selv. Men om jeg ble invitert i dette hadde jeg ikke nølt med å komme (så fremst det var en person jeg har kontakt med). Jeg syns litt synd på dem som inviterer folk de ikke egentlig kjenner så godt i bursdager, spesielt om det er så mange som 50. Da tenker jeg man heller holder en liten feiring med de nærmeste. Men dukke opp med gave og finstas, det gjør jeg stort sett når jeg blir invitert og har mulighet.

Anonymkode: 59bd4...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man vil feire seg selv med 50 pers så forutsetter det en viss investering fra en selv. 

Enten inviterer man hjem og spanderer mat/snacks eller så inviterer man en liten gruppe til middag, typ 6-8 av de nærmeste. 

Anonymkode: dfe0b...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det var en rund dag. Og du ga dem vel en middag? Eller kake? Du lot ikke alle betale for seg selv? 

Anonymkode: b7a4a...ffb

Joda, tenkte på antallet. Jeg kunne bedt alle de på middag ut også liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida, det er bare hyggelig å invitere til middag på byen, men 50 personer på fb-til en 37-års feiring. Hadde det vært hjem, men ut på byen hvor alle betaler for seg selv. Mange kommer og du sitter der med en haug av gaver - og alle har betalt for seg selv. Jeg hadde syntes det ble litt klein 😳

Konklusjon, vi er forskjellige. Jeg er ikke så glad i å feire meg selv og være midtpunkt, sikkert bare det. 

Anonymkode: f5744...fcb

Ikke Vet jeg. Sluttet å feire bursdagen  min etter 20 års dagen. Men jeg synes det er veldig hyggelig når andre inviterer til bursdagsfest. Har aldri sett på det på den måten som du legger frem her. 

Anonymkode: 36a5a...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad for en slik invitasjon, og så lenge det er en person jeg bryr meg om (og såfremt jeg faktisk har anledning), hadde jeg selvsagt takket ja.

Det som jeg synes er kleint, er å sitte inne på et anonymt babyforum og sutrer over at andre nyter livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg hadde blitt glad for en slik invitasjon, og så lenge det er en person jeg bryr meg om (og såfremt jeg faktisk har anledning), hadde jeg selvsagt takket ja.

Det som jeg synes er kleint, er å sitte inne på et anonymt babyforum og sutrer over at andre nyter livet.

Haha ja du har kanskje ett poeng der 😂

Men nyter livet jeg altså. Hi

Anonymkode: f5744...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både feil og kleint!!! Ble invitert i et 30 årslag av en god veninne...satt på den jævla restauranten med 200 kr..og måtte betale selv. Det fikk jeg ikke opplyst før jeg var der..spiste blåskjell og drakk vann. Fy faen! Hadde tilogmed med gave til henne..noe jeg angret på og tenkte hele tiden på..hadde man fått denne infoen så hadde man f...ikke brukt flere hundre kr på gave og sittet selv og spist det billigste på menyen og vann....................hvis man vil at folk skal komme å delta i feiringen din så til helvette og betal selv eller hold deg hjemme!!!

Anonymkode: 58368...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Eliseflisa skrev:

Joda, tenkte på antallet. Jeg kunne bedt alle de på middag ut også liksom

Og spandert maten på alle 50?

Det er ikke det som skjer her, i alle fall.

Anonymkode: b7a4a...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...