Gå til innhold

Når tøfler forsvinner i bhg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minstemor fikk nye tøfler til jul og fikk brukt de to uker i januar før den ene forsvant. Ikke dukket opp enda, dyre tøfler. Personalet er litt sånn: jaja den dukker vel opp en dag...

hva gjør dere når ting forsvinner? 

Anonymkode: ef2f2...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenkte du personalet skulle gjøre? Organisere leteaksjon?

Ting forsvinner. Det meste dukker opp igjen. En del dukkef først opp når det er blitt for smått. Noe kommer aldri til rette.

Anonymkode: 1ca22...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den ene barnehagen vi hadde barn i, en forskrekkelig, enorm basebarnehage med bare rot, inviterte vi til "titøflersfest" da det tiende paret det året forsvant.... takke seg til billige skinntøfler på eBay.

I den ordentlige barnehagen vi har nå, vokser ungen faktisk ut av tøflene sine.

Anonymkode: 47c74...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår barnehage er det en unge som elsker å leke med andres tøfler.. personalet er klar over det, men de kan ikke vokte over henne hele tiden heller 

Anonymkode: 2b6fc...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva det er. Om det er en sokk gidder jeg ikke å nevne det, om regndressen er borte sier jeg i fra, og da spør de de andre foreldrene om noen har fått med seg en ekstra.

Jeg tenker at om det ligger rundt om i barnehagen så dukker det opp. Dersom noen foreldre har fått med seg ekstra, så dukker det stort sett også opp igjen så fort foreldrene oppdager det. Men om det ikke gjør det, så er det ikke noe de barnehageansatte kan gjøre noe med. De kan ikke ransake husene til alle foreldrene for å undersøke.

Anonymkode: 9445a...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første ville jeg aldri sendt med barnet dyre tøfler i barnehagen. Jeg har ikke sett tøfler til barn til stort mer enn 249 kr, men det finnes helt sikkert.

Hvis tøflene forsvant i januar og ikke har dukket opp enda, har hun vel vokst ut av dem uansett?  Det høres ut som de virkelig er blitt borte. Hun har vel uansett fått nye i mellomtiden?

De få gangene større ting er blitt borte i vår barnehage, har vi gitt beskjed til pedagogisk leder. Hun setter lapp på døren til skapet til sønnen vår om hva som mangler, de leter ekstra i barnehagen, og de andre foreldrene blir spurt. Men jeg ville ikke satt i gang dette for en tøffel ...

Anonymkode: 34b54...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ha tøfler som er tilpasset foten pga en skade. 

Har selvfølgelig fått nye. 

Anonymkode: ef2f2...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere merker vel tøfler, klær og andre ting om blir med i barnehagen?

Anonymkode: 5d368...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere merker vel tøfler, klær og andre ting om blir med i barnehagen?

Anonymkode: 5d368...f29

Jeg jobber selv i barnehage å det er irriterende hvor mange foreldre som ikke merker tingene og klærene til barna sine. Så er langt fra alle som merker tingene.

Anonymkode: dd5fb...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

I den ene barnehagen vi hadde barn i, en forskrekkelig, enorm basebarnehage med bare rot, inviterte vi til "titøflersfest" da det tiende paret det året forsvant.... takke seg til billige skinntøfler på eBay.

I den ordentlige barnehagen vi har nå, vokser ungen faktisk ut av tøflene sine.

Anonymkode: 47c74...763

Margarinfabrikken ??

Anonymkode: 070d7...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som ei sier er det mye umerkede klær i bhg, eller klær merket med navn etter søskenbarn og lignende.... opplever også at barna selv tar av seg tøfler og gjemmer de. 

Jeg har tilgode å miste noe i bhg(har 2 barn i bhg). Alt er merket også sokker. Men ting i bhg er jeg ikke redd for. Har alltid merkelapper i skapet til barna  i tilfelle jeg har glemt det når jeg går ut døra på morgenen. 

Vi henger opp lapper om ting som mangler.

Anonymkode: 119f3...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting forsvinner barna tar tøfler av seg overalt og de leker med dem.

Jeg har vært borti mange foreldre som har skillt ut personal for at ting har blitt borte og så viser det seg at de har det Hjemme, hos besteforeldre etc., det er irriterende.og de som ikke evner og merke klærne for de skal jo selge dem når de er for små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma_til_2 skrev:

Ting forsvinner barna tar tøfler av seg overalt og de leker med dem.

Jeg har vært borti mange foreldre som har skillt ut personal for at ting har blitt borte og så viser det seg at de har det Hjemme, hos besteforeldre etc., det er irriterende.og de som ikke evner og merke klærne for de skal jo selge dem når de er for små. 

Og de som ikke gidder å merke om, arvetøy etter storesøsken som har gått i bhg, fordi de ansatte må da kunne huske alle søsken og

Anonymkode: 5ad01...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alt med navn dukker opp igjen, er min erfaring. Mest sannsynlig nå til  sommeren når alle tømmer plassene. 

Anonymkode: eebc9...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og de som ikke gidder å merke om, arvetøy etter storesøsken som har gått i bhg, fordi de ansatte må da kunne huske alle søsken og

Anonymkode: 5ad01...c13

Jeg har gjort det. Men ikke for at de ansatte skal huske, men for at JEG skal huske. Stort sett har de orden på slikt i bhg, men hvis noe havner på avveie kjenner jeg det igjen med et annet navn i og.

Anonymkode: a932d...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og de som ikke gidder å merke om, arvetøy etter storesøsken som har gått i bhg, fordi de ansatte må da kunne huske alle søsken og

Anonymkode: 5ad01...c13

Jeg merket med etternavn.

Uansett, de ansatte husket godt søsknene, men de hadde jobbet der lenge.

Anonymkode: bd414...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg merket med etternavn.

Uansett, de ansatte husket godt søsknene, men de hadde jobbet der lenge.

Anonymkode: bd414...c23

Å merke bare med etternavn er håpløst. Da kan man i hvertfall bare glemme at vikarer skal huske det

Anonymkode: 5ad01...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutes ago, Anonym bruker said:

Å merke bare med etternavn er håpløst. Da kan man i hvertfall bare glemme at vikarer skal huske det

Anonymkode: 5ad01...c13

Og andre foreldre.. Jeg vet hvem Per er, men ikke Pettersen

Anonymkode: 2b6fc...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare skriver etternavn er irriterende. Fant en genser med Hansen i sekken her  Hvem er Hansen ?? Dom nevnt over.. Alle vet hvem Per er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...