Gå til innhold

Så herlig!! Advasel: Skryte innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff ei i dag som jeg har gått på skolen med, og hun mente bestemt at jeg ser 10 år yngre ut enn mine 45 år. 

Herlig å høre sfor ei nyskilt, gammal kjerring 😊

Anonymkode: 8aeb1...506

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid greit å høreat man ikke er blitt gammal før tiden :) 

Anonymkode: 78f45...0a0

Skrevet

Ta med deg følelsen 💕

Anonymkode: adea3...995

Skrevet

Så hyggelig :)

Anonymkode: 6d78d...804

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Traff ei i dag som jeg har gått på skolen med, og hun mente bestemt at jeg ser 10 år yngre ut enn mine 45 år. 

Herlig å høre sfor ei nyskilt, gammal kjerring 😊

Ja, det er herlig! Jeg fikk noen sånne i helga; noen kompiser som alle sammen mente jeg var 10 år yngre enn jeg er. Han ene sa til og med: "du har i alle fall ikke rumpe som en 47-åring!" (Sikkert litt billig, men jeg ble smigra...)

Anonymkode: 9d762...d26

Skrevet

Ha-ha... kjenner følelsen - nyt det, HI! :)

Da vi hadde 20-års jubileum siden vi var russ lurte "gutta" på hvem jeg var og hva jeg gjorde på gjenforeningen, for de var helt sikker på én ting, jeg hadde ikke gått sammen med dem, for en sååå flott dame ville de husket, dessuten mente de at jeg var for ung (jeg er et år eldre enn dem). Jeg visste ingenting før jeg overhørte flere snakke om det og de hadde alle også spurt andre "gutter" om hvem jeg var og ingen visste det. Jeg var lubben/overvektig da vi var russ og var veldig stille og beskjeden og lite synlig. Nå er jeg slank og har fått selvtillit og er ikke lenger redd for å synes. Jeg lever litt på de kommentarene fremdeles, selv om det er noen år siden ;)

Anonymkode: b68bf...d53

Skrevet

Godt å høre, jenter...eller damer 💕 

var sikker på at jeg skulle få mye pes for innlegget mitt 😊 

Fikk også høre fra en tidligere kompis "Er du en av de som ikke blir eldre" (da vi først var inne på temaet) 

Skrevet

Nyt det! Jeg fikk spørsmål om jeg var storesøster til sønnen min på 20 her om dagen 😜 Det lever jeg lenge på!!! 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...