Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Jeg har vært sammen med mannen min i 20 år, og gift i 14. Har 3 barn på 2-10 år. Føler jeg elsker mannen mindre og mindre, og han irriterer med mer og mer. Når han er på jobbreise syns jeg det bare er deilig. Har lyst til å komme meg ut av denne sirkelen. Han er en flott mann og en fantastisk far. Noen som her forslag til hvordan jeg kan begynne å elske han mer igjen? Anonymkode: 8267f...223
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Hva gjør du/dere for å få forholdet til å funke da? Ingenting? Venter på at den andre skal ta initiativ? Jeg har også vært sammen med mannen i 20 år og vi har tre små barn. En lang periode hadde vi det ikke så bra, hverdagen var veldig tøff. Jeg var nær ved å gå. Så brettet vi opp ermene og bestemte oss for å begynne å investere i forholdet. Vi gikk til fvk noen ganger, men det hjalp ikke så mye. Det som hjalp var de bittesmå stegene hver av oss bestemte oss for å gjøre hver dag. Nå er den tøffe perioden over og jeg er glad for at jeg ikke forlot en flott mann og far til mine barn. Vi har det kjempefint sammen nå! Gresset er grønnest der du vanner det! Anonymkode: 9c600...300
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har det på samme måte. Mannen min er egentlig en bra person, men han er litt for egoistisk. Det gjør at han har valgt seg selv fremfor å stille opp for meg i noen tilfeller der jeg trengte han. Dette har gjort at følelsene mine har dødd helt. Jeg blir uvel når han tar på meg, føler ingenting. Jeg nyter at han er bortreist så jeg kan styre dagene selv uten å ta hensyn til han. Håper noen kan gi deg gode råd, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg gått for lenge siden. Men synes ikke jeg kan gi opp for barnas skyld.. Anonymkode: 9b911...731
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har det også sånn. Har vært sammen med mannen i over 20 år. Har ingen råd til deg, for jeg sitter i klisteret selv. Anonymkode: 6bc1c...664
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det på samme måte. Mannen min er egentlig en bra person, men han er litt for egoistisk. Det gjør at han har valgt seg selv fremfor å stille opp for meg i noen tilfeller der jeg trengte han. Dette har gjort at følelsene mine har dødd helt. Jeg blir uvel når han tar på meg, føler ingenting. Jeg nyter at han er bortreist så jeg kan styre dagene selv uten å ta hensyn til han. Håper noen kan gi deg gode råd, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg gått for lenge siden. Men synes ikke jeg kan gi opp for barnas skyld.. Anonymkode: 9b911...731 Akkurat dette kunne jeg også skrevet. Anonymkode: b2b32...92a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det på samme måte. Mannen min er egentlig en bra person, men han er litt for egoistisk. Det gjør at han har valgt seg selv fremfor å stille opp for meg i noen tilfeller der jeg trengte han. Dette har gjort at følelsene mine har dødd helt. Jeg blir uvel når han tar på meg, føler ingenting. Jeg nyter at han er bortreist så jeg kan styre dagene selv uten å ta hensyn til han. Håper noen kan gi deg gode råd, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg gått for lenge siden. Men synes ikke jeg kan gi opp for barnas skyld.. Anonymkode: 9b911...731 I stedet for å sitte og vente på en magisk løsning er det kanskje bedre å ta tak selv? Anonymkode: 9c600...300
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Jeg har hatt det sånn. Man må starte med å snu tankene hos seg selv. Prøv å se for deg at din mann skrev noe sånt om deg, og du kom i skade for å lese det? Ville du føle deg verdifull? Anonymkode: 3ca4e...11c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har det på samme måte. Mannen min er egentlig en bra person, men han er litt for egoistisk. Det gjør at han har valgt seg selv fremfor å stille opp for meg i noen tilfeller der jeg trengte han. Dette har gjort at følelsene mine har dødd helt. Jeg blir uvel når han tar på meg, føler ingenting. Jeg nyter at han er bortreist så jeg kan styre dagene selv uten å ta hensyn til han. Håper noen kan gi deg gode råd, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg gått for lenge siden. Men synes ikke jeg kan gi opp for barnas skyld.. Anonymkode: 9b911...731 Som å lese om oss. Det tok ca et halvt år fra jeg sluttet å føle meg elsket til jeg begynte å slutte og elske. Jeg ser av og til den mannen jeg elsker, og sier også hva han må gjøre for at vi skal ha det fint igjen. Men han er ikke interessert i å gjøre noe før jeg gjør det først, og selv om jeg gjør det han ønsker er det ikke nok. Jeg venter til barna blir litt eldre, to-tre år til nå. Da er de ikke så store at de er voksne, men store nok til at kabalen i hverdagen går opp. Da går jeg og tar med meg barna som han kun tar ansvar for når det passer han. Anonymkode: b553e...8ee
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 20 år her også. Etter år med kritikk og kjeft fra han, dårlig stemning og null nærhet og sex er også vårt forholdt helt dødt. Vi har gått til fvk i flere omganger, men det hjelper ikke, siden vi ikke klarer å snakke sammen overhode.. Vi har to barn som snart går på ungdomsskolen, jeg vil få grei nok økonomi og fra før fikser jeg alt praktisk selv, med hus, bil og uteareal og barn.. Og han er en flott far som vil det beste for ungene, det vil heller ikke være en bekymring.. Men jammen er det vanskelig å gå likevel! Det er 12 mnd siden vi hadde sex sist, tror ingen av oss har lyst på den andre. Men det livet vi har; hus, barn, bil, familie osv gjør det SÅ vanskelig å bryte! Så vi bare bor sammen, uten å være kjærester, for ungenes skyld.. møtes knapt i hverdagen, jobber motsatt. Skulle ønske noen kunne bestemme hva jeg skal gjøre!😢 Anonymkode: 5916c...f53
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 HI her har snakket med mannen.. Han så på meg og sa at ved tanke på at jeg både jobber fult, studerer deltid og har barna en del alene så er han ikke overrasket. Han mener jeg ikke slutter å elske han, det ser han i smilet mitt, men at jeg rett og slett er utslitt og ikke har overskudd til til han akkurat nå. Så fikset han barnevakt til helgen, og hotell.... Anonymkode: 8267f...223
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: HI her har snakket med mannen.. Han så på meg og sa at ved tanke på at jeg både jobber fult, studerer deltid og har barna en del alene så er han ikke overrasket. Han mener jeg ikke slutter å elske han, det ser han i smilet mitt, men at jeg rett og slett er utslitt og ikke har overskudd til til han akkurat nå. Så fikset han barnevakt til helgen, og hotell.... Anonymkode: 8267f...223 Wow, så fint da! Han er jo omtenksom og forstående! Det er faktisk to viktige ting å finne i et forhold. Anonymkode: 3ca4e...11c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #13 Skrevet 19. juni 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: HI her har snakket med mannen.. Han så på meg og sa at ved tanke på at jeg både jobber fult, studerer deltid og har barna en del alene så er han ikke overrasket. Han mener jeg ikke slutter å elske han, det ser han i smilet mitt, men at jeg rett og slett er utslitt og ikke har overskudd til til han akkurat nå. Så fikset han barnevakt til helgen, og hotell.... Anonymkode: 8267f...223 Er det mulig!? En mann som ser OG forstår!? Hold hardt på han!!! Kos dere på hotell! Åh! Kjærleik!❤️ Anonymkode: 5916c...f53
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #14 Skrevet 19. juni 2018 For en nydelig reaksjon ❤️ Hadde flere vært som han 🤩 Anonymkode: 9f2af...ef1
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2018 #15 Skrevet 19. juni 2018 Det funker å ha mere sex sammen 😊 Anonymkode: acfa6...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå