Gå til innhold

Jurassic park 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan de se den? Han er 7 og har sett de 4 første Harry Potter filmene og de 7 første Star Wars filmene. Hva mener dere ?

Anonymkode: 4dade...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening så burde han ikke ha sett star wars enda siden det er 11 års grense, derfor heller ikke jurassic park som har 11 års grense. Når han 10 bille jeg sagt ja

Anonymkode: 0fe63...77f

Skrevet

Ok flere meninger. Nå tenker jeg jurassic park er verre og skumlere enn de andre filmene jeg ramset opp. Men de alle 3 har jo 11. Og som 8 åring kan man gå med foreldre på kino på disse filmene. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok flere meninger. Nå tenker jeg jurassic park er verre og skumlere enn de andre filmene jeg ramset opp. Men de alle 3 har jo 11. Og som 8 åring kan man gå med foreldre på kino på disse filmene. 

De første Harry Potter filmene har vel 8 års grense? Jeg hadde aldri latt en 7-8 åring sett Jurassic Park i hvert fall

Anonymkode: 0fe63...77f

Skrevet

Jeg har latt min se Jurassic Park. Han var 6,5 første gang. Nå har han sett alle og elsker dem (snart 8 år). 

Men, vi så mange mange YouTube videoer om Jurassic Park. Behind the scenes osv. For eks hvordan de laget T-Rex (som er en robot), hvordan de har brukt data-animasjon osv. Han forsto hvordan scenene ble laget. 

Anonymkode: e0dcb...86d

Skrevet

Jeg tenker det går helt fint, så lenge du er med han,

Anonymkode: c2ef8...313

Skrevet

Min er veldig opptatt av Jurassic world, vi ser filmer på youtube, han liker veldig godt blue og hennes søstre,men han får ikke lov til og se filmen, han er bare 5 da

Anonymkode: c2ef8...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...