Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Har intervju på mandag.. er blitt skikkelig dårlig! Ser for meg at jeg på mandag er potte tett og har bomull i huet.. hva gjør jeg? Tar en Paracet og lider meg gjennom? Eller ringer og utsetter? Anonymkode: 333d7...b6b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 Da ringer du og sier at du er syk. Så spør du om det er mulig å utsette avtalen. Svarer de ja er saken grei. Hvis de sier at de ikke har anledning til det, møter du opp. Enkelt og greit. Anonymkode: 7e0eb...015
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Vel, det spørs om du vil ha jobben eller ikke. Vil du ha jobben, så stiller du opp og beklager at du ikke er helt i form. Er det ikke så nøye med den jobben, så kan du ringe og be om utsettelse. Anonymkode: 2677c...b76
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Vil du virkelig ha jobben tar du en Paracet en time før du skal inn. Er det ikke så viktig spør du om utsettelse. Anonymkode: b2374...649
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #5 Skrevet 17. juni 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Vel, det spørs om du vil ha jobben eller ikke. Vil du ha jobben, så stiller du opp og beklager at du ikke er helt i form. Er det ikke så nøye med den jobben, så kan du ringe og be om utsettelse. Anonymkode: 2677c...b76 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil du virkelig ha jobben tar du en Paracet en time før du skal inn. Er det ikke så viktig spør du om utsettelse. Anonymkode: b2374...649 Men det er en ganske krevende jobb, og jeg forventer et ganske krevende intervju.. vet ikke om jeg klarer å prestere godt nok, selv med Paracet.. men dere er alle ganske tydelige på at å utsette er å be om å ikke få jobben, så da får jeg bare stille opp, gjøre mitt beste og håpe det går. Anonymkode: 333d7...b6b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #6 Skrevet 17. juni 2018 Jeg var i den situasjonen selv. Hadde 40 i feber og streptokokker. Men det var viktig for meg å få jobben. Jeg tok to Paracet og en Ibux, sminket meg og dro på intervju. Fikk jobben, og har nå hatt den i fire år og stortrives og er veldig glad jeg dro på intervjuet. Man klarer som regel å ta seg sammen den timen intervjuet varer, også kan man legge seg i senga etterpå Anonymkode: 29134...954
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2018 #7 Skrevet 17. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det er en ganske krevende jobb, og jeg forventer et ganske krevende intervju.. vet ikke om jeg klarer å prestere godt nok, selv med Paracet.. men dere er alle ganske tydelige på at å utsette er å be om å ikke få jobben, så da får jeg bare stille opp, gjøre mitt beste og håpe det går. Anonymkode: 333d7...b6b Uenig med de andre her. Ikke ta EN Paracet. Ta TO. Og en Ibux. Og nesespray. Og det du trenger. Kanskje en kaffe. Evt kombo Paracet/koffein. Lykke til!! Anonymkode: 29134...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå