Gå til innhold

"Man kan ikke punktslanke kroppen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvorfor skjer det med meg da? Fettet på hoftene vil ikke vekk.. så jeg blir flat og bred! 

Anonymkode: 5fb26...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det stemmer jo med det du sier - du kan ikke bestemme deg for å punktslanke hoftene dine ;)

Jeg er litt på samme måte, min kropp legger på seg visse plasser og er villig nok til å slippe fett visse plasser om jeg går ned i vekt. Det er alltid hoftene som det sitter igjen på hos meg også, selv om de også blir mindre, bare kanskje ikke så mye som jeg kunne tenkt meg. Men jeg har akseptert at kroppen min er slik, så setter jeg pris på at jeg kan være slank med former, og så aksepterer jeg kroppen min for det den er.

Anonymkode: 6bb82...cc2

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det stemmer jo med det du sier - du kan ikke bestemme deg for å punktslanke hoftene dine ;)

Jeg er litt på samme måte, min kropp legger på seg visse plasser og er villig nok til å slippe fett visse plasser om jeg går ned i vekt. Det er alltid hoftene som det sitter igjen på hos meg også, selv om de også blir mindre, bare kanskje ikke så mye som jeg kunne tenkt meg. Men jeg har akseptert at kroppen min er slik, så setter jeg pris på at jeg kan være slank med former, og så aksepterer jeg kroppen min for det den er.

Jeg kan tydeligvis punktslanke magen..?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ikke med vilje. 

Anonymkode: 7e75a...d12

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke du som velger det, det er der kroppen din er villig til å gi slipp på fett når du går ned i vekt.

Vær glad for å ha den kroppsformen du har, den er sunnere enn om du hadde slanke lår og mye magefett.

Skrevet (endret)

Fantastisk. Flott navn på tre 😂brødrene: Mariander, Palisander og Koriander 

skjedde noe rart her ... feil tråd ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Du er heldig. Her henger magen igjen:-(

Anonymkode: 95688...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...