Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #1 Skrevet 16. juni 2018 Til dere som har barn med mat allargi .hva gir du steden for melk ost smør og egg. Har en gutt som ikke spiser mye . så jeg gir han mat med extra fat. Men han blir oppbåst I magen og får hard avøring med vond lukt😬Da spiser han ingenting. Han er 2år. Hvilke symptomer har Barnet ditt om han/Hun har allergi eller laktusa takk på forgånd Anonymkode: ad4b8...f44
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #2 Skrevet 16. juni 2018 «Allergi» »Laktose» »Fett» »Avføring» Les. Gjenta. Husk. Sjekk barnet hos legen før du setter egne diagnoser. Der vil du også få vite alt du trenger å vite om kostholdet. Anonymkode: 4c6d8...74f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #3 Skrevet 16. juni 2018 Ta med barnet til legen. Plagene du beskriver kan like så godt komme av cøliaki, og glutenfritt skal du IKKE teste på egenhånd. Anonymkode: 0a190...dea
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #4 Skrevet 16. juni 2018 Har du vært hos lege? Farlig å begynne kuttte ut ting før ungen er skikkelig sjekket i forhold til cøliaki.... Jeg har en datter som ikke har noen allergier, men som reagerer om hun spiser for mye hvete. Regner med hun har en liten intoleranse der, men hun regulerer det greit selv. Hun er rett og slett ikke særlig glad i vafler, boller osv som gir henne mye luft i magen. Men hun er veldig glad i middag og frukt, grønnsaker spiser hun til alle måltider. Jeg må alltid ha gulrøtter, agurk, tomat, epler osv for hun spiser mye sånt. I matboksen har hun en brødskive og masse frukt/grønnsaker. Anonymkode: f78e5...362
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #5 Skrevet 16. juni 2018 vi har vært på sykehuset De tok blodprøver men jeg har ikke fått svar. Har ringt etter en uke men de sa ingen svar enda vi må vente en uke til hi Anonymkode: ad4b8...f44
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #6 Skrevet 16. juni 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: vi har vært på sykehuset De tok blodprøver men jeg har ikke fått svar. Har ringt etter en uke men de sa ingen svar enda vi må vente en uke til hi Anonymkode: ad4b8...f44 Men da venter du en uke til. Du skal ikke bruke barnet ditt som forsøkskanin. Anonymkode: d1fef...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå