Gå til innhold

Vil det virke desperat å legge ut dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en mindre kommune der vi nesten ikke kjenner noen. Skulle gjerne blitt kjent med noen vi kunne gått på fjellet med her i nærområdet,da hadde nok sønnen min på 6 år blitt mer motivert til å gå også.

På facebook har vi en egen side for kommunen der vi kan spørre om ting som gjelder her vi bor,legge ut aktiviteter som skal skje her osv. Virker jeg desperat hvis jeg legger ut ett innlegg der å spør om noen har barn på ca samme alder som ønsker å gå på fjelltur i nærheten i helgen? 

Anonymkode: 16ffd...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke! Kjør på 😊👍🏼

Anonymkode: 79632...28d

Skrevet

Litt kort frist kanskje? Kanskje større sannsynlighet for å få napp hvis du omformulerer det til en generell forespørsel? Altså et spørsmål om å gå på tur en eller annen gang i løpet av sommeren. 

Anonymkode: fdc36...3c6

Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre :) Men sikkert lurt å gjøre som hun over sier, formulere det litt generelt, ikke bare for denne helgen, men si at dere har mulighet allerede i helgen om noen tilfeldigvis ønsker seg en tur denne helgen.

Flott initiativ av deg/dere :)

Anonymkode: 7a76b...111

Skrevet

Okey er kanskje best å spørre generelt om noen er intressert ja,vi skal være mye hjemme i sommer pga økonomi,så hadde vært kjekt å ha noen å gå på turer med her hjemme for å få dagene til å gå :)

Skrevet

Gjør det👍🏻😊 I vår by er det en 'oppslagstavle-gruppe'. Ser titt og ofte at folk søker etter turvenner, fiskekompiser etc. De får alltid respons😊 

Anonymkode: e5a70...63b

Skrevet

Spør gjerne om konkret dag, tenker jeg. «I sommer» blir så svevende. 

Om ingen kan, forsøk igjen 😀👍🏻 Jeg ville absolutt kastet meg på om jeg leste i innlegget ditt - godt tiltak!

Anonymkode: bef6b...a5e

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør det👍🏻😊 I vår by er det en 'oppslagstavle-gruppe'. Ser titt og ofte at folk søker etter turvenner, fiskekompiser etc. De får alltid respons😊 

Er sånn oppslagstavle vi har også :) Kanskje jeg skal tørre å gå utenfor komfortsonen å legge ut innlegget da :) Bare håper det er noen med litt yngre barn enn sønnen min så turen går litt seint,for er så flaut at jeg er i elendig form å derfor går litt tregt :P 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er sånn oppslagstavle vi har også :) Kanskje jeg skal tørre å gå utenfor komfortsonen å legge ut innlegget da :) Bare håper det er noen med litt yngre barn enn sønnen min så turen går litt seint,for er så flaut at jeg er i elendig form å derfor går litt tregt :P 

Skrevet

Endte opp med legge ut innlegget så nå venter jeg bare spent på om det er noe interesse for det :)

Skrevet

Veldig bra! 

Sjekk om det finnes Barnas Turlag i deres område. Her arrangerer DNT og barnas turlag mange fine turer for barnefamilier. 

Anonymkode: 91618...352

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra! 

Sjekk om det finnes Barnas Turlag i deres område. Her arrangerer DNT og barnas turlag mange fine turer for barnefamilier. 

Anonymkode: 91618...352

Det gjør det men ikke akkurat her vi bor,det er ca en time unna. Noen ganger er vi med :) Men hadde vært veldig greit å ha noen å gå fjellet med her i nærområdet så vi ikke trenger å bruker penger på buss og slipper å sitte en time på buss.

Snakker med fire forskjellige foreldre nå som ønsker å gå fjellet med oss,viste seg at hun ene har jo barn på samme skole og de er like gamle,så det var jo veldig kjekt :)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør det men ikke akkurat her vi bor,det er ca en time unna. Noen ganger er vi med :) Men hadde vært veldig greit å ha noen å gå fjellet med her i nærområdet så vi ikke trenger å bruker penger på buss og slipper å sitte en time på buss.

Snakker med fire forskjellige foreldre nå som ønsker å gå fjellet med oss,viste seg at hun ene har jo barn på samme skole og de er like gamle,så det var jo veldig kjekt :)

Det er ingenting i veien for å selv melde seg inn i DNT og starte opp arrangementer der dere bor ;)

Så kjekt at du fikk respons, og så kjekt at du turte å gå utenfor komforsonen! Håper dere får mange fine fjellturer!

Anonymkode: f77eb...afa

Skrevet

Første avtale er allerede imorgen så jeg er veldig spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...