Gå til innhold

Hva gjør en økonomi og administrasjonsmedarbeider


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber som økonomi og administrasjonsmedarbeider? Hva gjør dere helt konkret, har dere utdanning/lang erfaring innen dette og hva tjener dere?

hvor vanskelig er det og lærer man økonominbiten lett?

Anonymkode: 21a20...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som det å har hatt forskjellige oppgaver oppigjennom. Kjøring av lønn, regnskapsføring, diverse rapportering, inkasso/purring/oppfølging av utestående fordringer etc. Jeg har ikke utdannelse utover stud spes fra videregående og et par mnd med regnskap/lønnskurs. Synes det har vært greit å lære seg. Har 680.000,- i årslønn, overtid i tillegg, flexitid og 5 uker ferie.

Anonymkode: fafee...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber som det å har hatt forskjellige oppgaver oppigjennom. Kjøring av lønn, regnskapsføring, diverse rapportering, inkasso/purring/oppfølging av utestående fordringer etc. Jeg har ikke utdannelse utover stud spes fra videregående og et par mnd med regnskap/lønnskurs. Synes det har vært greit å lære seg. Har 680.000,- i årslønn, overtid i tillegg, flexitid og 5 uker ferie.

Anonymkode: fafee...eb7

Takk for svar😊 Noen flere?

Anonymkode: 21a20...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar😊 Noen flere?

Anonymkode: 21a20...9ce

Jeg vil bare påpeke at det ikke er normalen å tjene 680 000 som økonomi- og administrasjonsmedarbeider..

Anonymkode: f8f57...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil bare påpeke at det ikke er normalen å tjene 680 000 som økonomi- og administrasjonsmedarbeider..

Anonymkode: f8f57...bcf

Dette!