Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #1 Skrevet 15. juni 2018 Samboer og jeg har vert sammen i litt over 2 år. Til begynne med hadde vi masse sex og variert sex, han likte godt og slikke meg og kose me meg. Men nå sier han att han er fornøyd med sex en gang i uka🤤🤤 han synst sexen blir bedre om det går litt tid imellom....??? Pluss att vi fikk en beby for noen mder siden.. i graviditeten slikket han meg ikke fordi jeg hadde en del utflod, fårståelig nokk. De er snart ett år siden han slikket meg😐 menst jeg suger og runker han ofte, både når jeg var gravid og etter fødsel. Vi har ikke hatt sex på over ei uke nå og iste spurte han meg om jeg ville bli me i dusjen og suge han, vel jeg ble med i dusjen men sa tydelig att det blir ingen suging før han slikker meg😅 jeg begynner og tro han ikke tenner på meg lenger og jeg blir sexuelt frustrert😔 for jeg elsker sex😑 jeg får snakke med han ikveld. Men er det vanlig att menn er slik? Blir de lei av den samme dama/musa hele tiden eller hva er det? Anonymkode: fb096...6df
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #2 Skrevet 15. juni 2018 Jeg tror det er ganske vanlig at både menn og damer forandrer seg litt ettersom de blir eldre og ikke minst får barn. Jeg og mannen har vært sammen i 19 år og sexliver har gått litt opp og ned. Nå har vi ikke små barn lenger, vi er i 40-årene, og har sex ca en gang i uka og er fornøyd med det begge to. Vi har hatt perioder med to ganger i uka, og vi har hatt perioder med to ganger i måneden, det har endret seg i løpet av livet, rett og slett. Anonymkode: 84a9d...1c7
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #3 Skrevet 15. juni 2018 Høres rart ut. Min er like tent på meg enda og vil slikke meg fremdeles. Vært sammen i 4 år Anonymkode: 20e2d...d58
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #4 Skrevet 15. juni 2018 Vi har vært sammen i 15 år, og han slikker meg av og til. I begynnelsen av forholdet hadde vi sex daglig og opptil flere ganger daglig. Nå har vi sex 1-5 ganger pr mnd. Varierer veldig. Vi har ikke små barn lenger, men jobbe begge mye i perioder. Er også mye mer oppfølging av store barn i perioder enn når de er små. Store barn sover heller ikke like mye som små barn. Jeg har vært litt misfornøyd med litt for lite sex i perioder, men synes vi har det ganske greit nå. Anonymkode: 00b7d...197
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #5 Skrevet 15. juni 2018 Men altså, du suger ham ofte. Tilfredsstiller han deg ofte også? Og når han i dag spurte om du kunne bli med i dusjen og suge ham, mente han da at du bare skulle suge ham og så ferdig, ikke sex? I så fall hadde jeg mistet fullstendig tenninga på ham, for da er han ikke annet enn en stor egoist når det kommer til sexlivet. Anonymkode: c82f3...e3c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #6 Skrevet 15. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men altså, du suger ham ofte. Tilfredsstiller han deg ofte også? Og når han i dag spurte om du kunne bli med i dusjen og suge ham, mente han da at du bare skulle suge ham og så ferdig, ikke sex? I så fall hadde jeg mistet fullstendig tenninga på ham, for da er han ikke annet enn en stor egoist når det kommer til sexlivet. Anonymkode: c82f3...e3c Nei han tilfredstiller meg aldri utenom sex. Han ville bare bli sugd og ferdig. Noe jeg gjør med glede somregel fordi jeg liker det😊 men virker for att han ikke tenner på meg lenger😐 vet ikke hva jeg skal gjøre. Hi Anonymkode: fb096...6df
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #7 Skrevet 15. juni 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei han tilfredstiller meg aldri utenom sex. Han ville bare bli sugd og ferdig. Noe jeg gjør med glede somregel fordi jeg liker det😊 men virker for att han ikke tenner på meg lenger😐 vet ikke hva jeg skal gjøre. Hi Anonymkode: fb096...6df Vet du, det hadde vært grunn nok til å slå opp med ham, for min del - det at han ofte ber deg om å suge ham, men da ikke vil tilfredsstille deg. Han er en kjempeegoist. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han. Jeg hadde gått fra en mann som er så egoistisk når det kommer til sexlivet. Min erfaring er at menn som er det i senga også ofte er det ellers, og ikke verdt å kaste bort noe av livet på. Men siden dere har barn sammen så ville jeg gitt ham én eneste sjanse - parterapi og/eller sexolog. Og ikke sug ham før dere ev. har funnet ut av det. Finner dere ikke ut av det, da hadde jeg ikke hatt sex med ham lenger og heller ikke sugd ham mer. Det er mange nok menn som ville sett på deg som drømmedama som er så glad i å suge en mann - forskjellen er at de fleste menn har vett nok til å vite at sexlivet må være gjensidig og at begge to har like mye ansvar for det og for å tilfredsstille partneren. Slik han holder på nå bruker han deg, og det er rett og slett stygt gjort av ham. Anonymkode: c82f3...e3c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #8 Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vet du, det hadde vært grunn nok til å slå opp med ham, for min del - det at han ofte ber deg om å suge ham, men da ikke vil tilfredsstille deg. Han er en kjempeegoist. Det er ikke deg det er noe galt med, det er han. Jeg hadde gått fra en mann som er så egoistisk når det kommer til sexlivet. Min erfaring er at menn som er det i senga også ofte er det ellers, og ikke verdt å kaste bort noe av livet på. Men siden dere har barn sammen så ville jeg gitt ham én eneste sjanse - parterapi og/eller sexolog. Og ikke sug ham før dere ev. har funnet ut av det. Finner dere ikke ut av det, da hadde jeg ikke hatt sex med ham lenger og heller ikke sugd ham mer. Det er mange nok menn som ville sett på deg som drømmedama som er så glad i å suge en mann - forskjellen er at de fleste menn har vett nok til å vite at sexlivet må være gjensidig og at begge to har like mye ansvar for det og for å tilfredsstille partneren. Slik han holder på nå bruker han deg, og det er rett og slett stygt gjort av ham. Anonymkode: c82f3...e3c Men han er bra på alle andre måter so vil jo ikke gå fra han heller😐 men skal snakke med han ikveld når jeg har mannet meg opp!! Hi Anonymkode: fb096...6df
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #9 Skrevet 15. juni 2018 Eksen min var sånn, egoistisk i senga og egoistisk på alle andre plan.. Anonymkode: f8c18...9d8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #10 Skrevet 15. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men han er bra på alle andre måter so vil jo ikke gå fra han heller😐 men skal snakke med han ikveld når jeg har mannet meg opp!! Hi Anonymkode: fb096...6df Om han er bra på alle andre måter kan vel diskuteres. Ut fra det du har skrevet leser jeg at han ikke har respekt for deg, og lite omtanke for deg - det er ok at du skal tilfredsstille ham når han sier du skal det, men han driter i at du da ikke blir tilfredsstilt. Han bestemmer, du har bare med å gjøre som han vil - det ligger det ikke respekt eller omtanke i. Sexlivet blir bare et symptom på større problemer i forholdet. Anonymkode: c82f3...e3c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #11 Skrevet 15. juni 2018 Hvor gammel er du? 19 år? Om han ber deg suge han OG vil ha sex en gang i uka er det klart han tenner på deg. Snakk med han og ikke med oss Anonymkode: ceb02...d00
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #12 Skrevet 15. juni 2018 Det hadde kverket min lyst på han i alle fall. Jeg blir mest lystig av å føle meg begjært og deilig. Om min mann ikke kunne slikke meg pga utfold hadde jeg aldri i mitt liv blitt slikket. Hallo? Alle kvinner har det, det er en del av underlivet. Noen har mer noen har mindre. En mann som ikke tilfredsstiller kvinnen sin av den grunn er skikkelig skikkelig dårlig seksuelt. Jeg elsker å suge min mann, men dersom det var det hele hadde jeg blitt utilfredsstilt og SUR! Anonymkode: f6bb0...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå