Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Flere som har matdiller? Akkurat nå kan jeg spise blomkålpuré i flere uker i strekk uten å bli lei. Før var det sopp, brokkoli og rosenkål... Og omelett med fetaost og spinat. Hva med dere? Har dere noen diller? Anonymkode: 6a35c...01d
JHansen Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Omelett kan jeg fint ha dilla på, blomkålsuppe. Mye god mat gitt når man tenker seg om! :)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Akkurat nå er det grove polarbrød med gulost og epleskiver, spiser det minst en gang hver eneste dag  Anonymkode: be6c2...615
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Har to barn som er det begge to. Heldigvis mest på nistematen, men i perioder kan jeg ikke spørre hva de vil ha til middag. Pølsegryte må jeg ofte lage trippelt opp av, for får de bare en eller to reste middager hver av det så bryter tredje verdenskrig ut i heimen. Jeg syns det er hodt en sjelden gang og syns det er fryktelig kjedelig å lage selv om det tar kort tid, så siden de ikke gidder å lære hvordan de lager det så blir det en sjelden gang men en diger posjon så de får rester i noen dager. Frokost, middag og kveldsmat på samme dag er baer supert mener de. Jeg har dilla på pastasalat med skinke. Lager meg en digerbolle som jeg spiser av i mange dager. Igrunn eneste ejg spise når det er veldig varmt, men i år var det varmt for lenge så jeg jeg ble lei. Anonymkode: b13bc...a61
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Jeg elsker sushi. Går aldri lei. Et av barna mine har spist servelat og majones på all brødmat i flere år... Anonymkode: fe99f...b3d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har to barn som er det begge to. Heldigvis mest på nistematen, men i perioder kan jeg ikke spørre hva de vil ha til middag. Pølsegryte må jeg ofte lage trippelt opp av, for får de bare en eller to reste middager hver av det så bryter tredje verdenskrig ut i heimen. Jeg syns det er hodt en sjelden gang og syns det er fryktelig kjedelig å lage selv om det tar kort tid, så siden de ikke gidder å lære hvordan de lager det så blir det en sjelden gang men en diger posjon så de får rester i noen dager. Frokost, middag og kveldsmat på samme dag er baer supert mener de. Jeg har dilla på pastasalat med skinke. Lager meg en digerbolle som jeg spiser av i mange dager. Igrunn eneste ejg spise når det er veldig varmt, men i år var det varmt for lenge så jeg jeg ble lei. Anonymkode: b13bc...a61 Hva slags pølsegryte lager du?  Anonymkode: 1ddae...635
Mandala Skrevet 15. juni 2018 #8 Skrevet 15. juni 2018 Linsefajitas har jeg hatt dilla pÃ¥ lenge. Linser, løk og mais med fajitaskrydder. Med rømme og chipotle salsa i en tortilla. Gjerne avokado pÃ¥. Jammi! Min totale favoritt-alene-mat!Â
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2018 #9 Skrevet 15. juni 2018 Min matdille for tiden ( den har jeg hatt i perioder i mange år) er makaroni med ost på toppen, oppå der en blanding av stekt løk, paprika og bogskinke. Anonymkode: 95508...5e9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2018 #10 Skrevet 16. juni 2018 15 timer siden, Mandala skrev: Linsefajitas har jeg hatt dilla på lenge. Linser, løk og mais med fajitaskrydder. Med rømme og chipotle salsa i en tortilla. Gjerne avokado på. Jammi! Min totale favoritt-alene-mat! Åh, det er så godt!! Men det må være avokado på 😋 Anonymkode: 6a35c...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå