Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Litt merkelig spørsmål kanskje, men har noen her vært borti å få menstruasjon to uker siden siste sluttet? Jeg går på minipiller og blødningsforstyrrelse er en av bivirkningene, men kan ikke huske å ha hatt det før. Kan nye bivirkninger komme etter lang tid? Har problemer med stoffskiftet og er veldig stresset for tiden og vet det kan ha innvirkning også. Er bare litt nervøs. Kan slike ting bare skje uten at det betyr noe, eller betyr det alltid noe mer? Var hos gynekolog tidligere i år for celleprøve, og lege for å sjekke diverse. Anonymkode: 6e9ac...a3f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Jeg har opplevd det en gang. Da også i en periode med veldig mye emosjonelt og praktisk stress. Det er noen år siden, og det var ikke noe galt med meg. Anonymkode: 1e65e...e89
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har opplevd det en gang. Da også i en periode med veldig mye emosjonelt og praktisk stress. Det er noen år siden, og det var ikke noe galt med meg. Anonymkode: 1e65e...e89 Takk for svar! Trist å høre du var stresset, men glad du var i orden. Jeg er så redd for ikke å kunne få barn at det bare ødelegger livet mitt. (vi skal prøve nå, forhåpentligvis) Lege og gynekolog sa at alt var i orden da jeg var der, men jeg klarer ikke slutte å tenke at noe er galt. Anonymkode: 6e9ac...a3f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Trist å høre du var stresset, men glad du var i orden. Jeg er så redd for ikke å kunne få barn at det bare ødelegger livet mitt. (vi skal prøve nå, forhåpentligvis) Lege og gynekolog sa at alt var i orden da jeg var der, men jeg klarer ikke slutte å tenke at noe er galt. Anonymkode: 6e9ac...a3f Hvis du er redd for å ikke få barn så kanskje du ikke skal gå på pillen, den kan jo potensielt forstyrre syklusene dine. Jeg har i hvert fall to venninner som kun har brukt temping eller ladycomp og kondom (i usikre perioder) for å slippe å gå på p-piller. Begge har vært supernøye med å tempe til samme tidspunkt hver morgen, også i helger og ferier, og ingen av dem har blitt gravide før de har ønsket det. Det kan være et alternativ, da vet du at du ikke forstyrrer egne hormoner og i tillegg får du god oversikt over din naturlige syklus. Anonymkode: 1e65e...e89
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er redd for å ikke få barn så kanskje du ikke skal gå på pillen, den kan jo potensielt forstyrre syklusene dine. Jeg har i hvert fall to venninner som kun har brukt temping eller ladycomp og kondom (i usikre perioder) for å slippe å gå på p-piller. Begge har vært supernøye med å tempe til samme tidspunkt hver morgen, også i helger og ferier, og ingen av dem har blitt gravide før de har ønsket det. Det kan være et alternativ, da vet du at du ikke forstyrrer egne hormoner og i tillegg får du god oversikt over din naturlige syklus. Anonymkode: 1e65e...e89 Ja, god idé. Jeg har gått på minipille pga dårlig regulert stoffskifte, og legen sa det var viktig at jeg ikke ble gravid siden det da mest sannsynlig ville skade fosteret. Tok en ny blodprøve mandag, så om de er i orden så kutter jeg minipillen 👍 Anonymkode: 6e9ac...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå