Gå til innhold

Upassende oppførsel av sakkyndig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt: Barnefar har ved en anledning forsøkt å voldta meg etter at det ble slutt. Det går under voldtekt uten fullbyrdet samleie. 

Under samtale med sakkyndig (vi er i en barnefordelingssak), så spør den mannlige sakkyndige meg:

»Hadde du nytelse av det?»

Jeg holdt på å dette av stolen. Ble helt paff. Har tenkt på dette siden, og vil faktisk sette han på plass!

Har jeg rett til å reagere?

Anonymkode: f5008...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har helt klart grunn til å reagere!

Jeg ville sendt inn en klage og krevd å få en ny sakkyndig. 

Skrevet

Ville skrevet en skriftlig klage og påpekt at spørsmålet var upassende og krenkende. 

Anonymkode: 9a88b...98f

Skrevet

Jeg er helt enig, jeg hadde klaget på denne og krevd at han ble fjernet fra saken og at han ble erstattet av en annen sakkyndig!

Bra du står på og ikke finner deg i slikt, Hi!

Lykke til videre!

Anonymkode: 53c1d...599

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig, jeg hadde klaget på denne og krevd at han ble fjernet fra saken og at han ble erstattet av en annen sakkyndig!

Lykke til videre!

Dette.

Anonymkode: c955d...fea

Skrevet

Jeg er enig med alle de andre. Klag og krev han fjernet fra saken

Anonymkode: d1a31...301

Skrevet

Hårreisende. Klag og forlang at han fjernes fra saken. 

Anonymkode: 32951...0b3

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til videre!

Snakk med advokaten din, Hi. Jeg har tenkt litt, og jeg mener denne sakkyndige både bør klages på til retten (som jeg vil tro har oppnevnt denne), men også videre til de som har ansvar for denne som helsepersonell. Litt usikker på hvem du klager videre til, men vil tro fylkesmannen kan se på en slik klage, og er den sakkyndige også tilknyttet f.eks. Psykologforeningen, så ville jeg sendt et brev hvor jeg også informerte dem om hvordan han jobber.

Det er en mangel på gode sakkyndige i slike saker, og det gjør dessverre at det er en del som blir utnevn uten egentlig å være gode nok til det. Din er tydeligvis et eksempel på det, han er ikke profesjonell og bør lukes ut fra alle lignende oppdrag!

Skrevet

Det er da man burde svare «Hva er det for slags spørsmål? Hvis det var deg han hadde voldtatt; ville du følt nytelse?». 

For en tulling. Håper du rapporterer dette. 

Anonymkode: 40821...545

Gjest Antarctica
Skrevet
5 timer siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Ja, du har helt klart grunn til å reagere!

Jeg ville sendt inn en klage og krevd å få en ny sakkyndig. 

Enig. Dette er faktisk litt krise av en sakkyndig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...