Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Hvordan vasker du treningsklær? Med skyllemiddel? Uten skyllemiddel? Med eddik? Med/utenvaskemiddel? Vasker du de sammen med andre klær eller alene? Ser inne på stormberg så anbefaler de uten skyllemiddel og enkelte klær uten såpe. Noen skal legges i vann først... Jeg bruker å slenge alt i sammme maskin med skyllemiddel 🙈 Anonymkode: 616e2...60f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Bruker aldri skyllemidler. Treningstøyet går stort sett sammen med annet tøy på 40 grader. Anonymkode: 8ae33...fd5
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 (endret) Jeg vasker det nå sammen med annet tøy på 40 grader. Med skyllemiddel også. Tenker det varer så lenge det varer. Kjøper aldri dyrt treningstøy uansett, så det går greit. Har var i mange år da, så jeg tror ikke det gjør så veldig skade egentlig. Endret 14. juni 2018 av Kari Mari
sug lut Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Skyllemiddel er ekkelt. Så alt går etter farge og temperatur sammen med annet likt, og så holder det så lenge det holder. Eneste unntak er at ingenting går på 30 grader. Tåler det ikke førti får det bare dø.
☆☆☆ Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Brukar ikkje skyllemiddel til noko som helst, det er eit fullstendig overflødig produkt som i tillegg har det med å hisse opp eksemen som enkelte husstandsmedlemmar er befengt med. Vaskar like fargar saman uavhengig av stofftype, og har erfaring med at ingen ting har behov for 30°. Toler det vatn, så toler det 40°. Har program for treningstøy på maskina, men trenar så sjeldan at det vil ta ein månad å fylle ei maskin.
Lille krøll Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Uten skyllemiddel og separat. Mannen er toppidrettsutøver med 2 økter om dagen så det både lukter og blir mye vask av det.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 Jeg vasker det alltid uten skyllemiddel og separat, men det er fordi jeg bruker skyllemiddel på det meste annet tøy. Bruker som oftest vanlig vaskemiddel Anonymkode: b8771...752
Superdolly Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 Jeg vasker det ikke separat nei. Det kjøres på 40 grader sammen med andre klær, og jeg er enig med Sug lut: Tåler det ikke 40 så får det bare dø. Da vil jeg ikke ha det uansett. Jeg kjører aldri 30 gradersvask, og kjøre en maskin med bare bittelitt klær i gjør jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 Kjører treningstøy, såkalt "teknisk tøy", for seg selv i maskinen. Et par maskiner i uka. Regner med det blir oftere til vinteren, når også yngste får minst én, ofte to daglige treningsøkter. 50 grader, flytende vaskemiddel, null skyllemiddel. Skyllemiddel bruker vi forøvrig ikke på noe. Anonymkode: ed1d7...b21
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #10 Skrevet 14. juni 2018 Vasker på 40 grader med andre klær, men bruker alltid Dettol for å fjerne eventuel svettelukt og drepe bakterier. Treningsklær blir jo litt eklere enn normale plagg. Anonymkode: 12d7f...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå