Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Vi bor i et område med flere rekkehus og eneboliger. Litt nedi gata, 2-3 hus unna, bor det en familie som hermer etter alt vi gjør. For et års tid siden byttet vi bil til et spesifikt merke. En måned etter gjorde de det og, samme bil. Vi malte terrassen fra mørk til lys, like etterpå gjorde de det samme. Vi fjernet et hekk og fikset i skråningen. Noen dager etter, var nabodama igang med det samme. Hva er dette? 😂 Anonymkode: b8c88...ad2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Ja hva er dette å henge seg opp i? La nå folk gjøre som de vil i sitt eget hus. Hva om de tenker at hver gang de skal gjøre noe så gjør dere det før dem? Anonymkode: f5d22...547
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi bor i et område med flere rekkehus og eneboliger. Litt nedi gata, 2-3 hus unna, bor det en familie som hermer etter alt vi gjør. For et års tid siden byttet vi bil til et spesifikt merke. En måned etter gjorde de det og, samme bil. Vi malte terrassen fra mørk til lys, like etterpå gjorde de det samme. Vi fjernet et hekk og fikset i skråningen. Noen dager etter, var nabodama igang med det samme. Hva er dette? 😂 Anonymkode: b8c88...ad2 At du har aaaaalt for mye fritid, som klarer å følge med på (og kanskje irritere dere litt?;)) sånt... Men når dere en gang har lagt merke til det da, så anse dere som trendsettere -Det er vel positivt? 😊👍 ...det blir ikke creepy før de får barn av samme kjønn som deres, kaller de det samme som deres, bytter egne navn til noe som er skremmende likt, og begynner med samme sveis som dere 😂 Anonymkode: fa380...5f2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Vi hadde en hyttenabo så var inni vår hytte under bygging, og bygget seg en helt lik hytte! Vi hadde designet hytta vår selv så var ikke lik inni, slik de som bygget hadde tegnet! Så vi tenkte bare at da var det bra løsninger vi gjorde når noen ville ha helt likt 😉 Anonymkode: 3ac72...504
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Du må virkelig skjerpe deg, hi. Snakk om å ha mye fritid!!! Anonymkode: f50bb...3cb
TinaK 1990 Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Er dette noe å irritere seg over? Eller undre seg over?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 Haha. Tenker du har et større problem som legger merke til dette og i din selvsentrerte verden tror det er fordi dere har gjort det først. Bittelitt høy på seg selv og sin fortreffelige smak??? Få deg en hobby du. Anonymkode: a5d98...6dc
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 Håper ikke naboene tror jeg hermer. Kjøpte meg ny bil for 2 måneder siden, og når jeg kom hjem med den så oppdager jeg at to av naboene mine har prikk lik bil, til og med samme farge. Jeg hadde ikke lagt merke til bilene deres i det hele tatt før da. Anonymkode: 1274e...823
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 Er ikke sikkert de har hermet, ikke bevisst. Kan være de har gjort det, men langt fra sikkert. Dere kan ha gått med samme tanker om endringer en stund, og så er det litt tilfeldig at dere har gjort dem omtrent samtidig, eller at når de har sett at dere har gjort det så var det det som fikk dem til å gjøre det de har planlagt også. Er dere i noenlunde samme livssituasjon så er det naturlig at dere også ser etter noenlunde samme type bil. Og som en over sier - jeg hadde ikke tenkt på hvilken bil andre har, og langt mindre hvilken farge de har på bilen sin, hvis jeg skulle kjøpe meg bil. Anonymkode: a8e82...84f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. juni 2018 #10 Skrevet 14. juni 2018 Mal utgangsdøra di sjokkrosa,så ser du fort om hun hermer 😂
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #11 Skrevet 14. juni 2018 11 minutter siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev: Mal utgangsdøra di sjokkrosa,så ser du fort om hun hermer 😂 Ja, det skal jeg gjøre! 😅 HI Anonymkode: b8c88...ad2
JHansen Skrevet 14. juni 2018 #12 Skrevet 14. juni 2018 Det sies jo at "imitation is the highest form of flattery", men forstår frustrasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå