Gå til innhold

Kino Jurassic world

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en gutt på snart 8 år, som har så lyst å se denne filmen! Innafor? Jeg er med selv , og broren på snart 12.

han på snart 8, er ikke redd for noen ting og liker skumle ting! 

Anonymkode: adfd4...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke 12 års aldersgrense på filmen?
Jeg ville ha ventet et par år, men...

Skrevet

Min gutt som nå er 10 år ELSKER filmene. Så den første filmen når han var 8 år. I helgen skal vi på kino 😄😄 Både mor og barn gleder seg 😄

Om du mener din gutt kan se den på kino så ser ikke jeg problemet :) Alle barn er forskjellige.

Min elsker sånne filmer, og transformersfilmene. 

Anonymkode: ff380...f97

Skrevet

Du har jo ikke lov til å ta med sønnen din på kino, for å se en 12 års grense film, da han er 8 år.

Anonymkode: 24673...805

Skrevet

For å få ett barn med på den filmen så barnet være minst 9 år ifølge kinoen sin hjemmeside.

Anonymkode: a68bc...f25

Skrevet

Tror ikke de ber om pass for å sjekke alderen, og det er ikke så lett å se forskjell på en 8 poeng og en 9 åring... så tenker du at gutten er klar for det, så kjør på :)

Anonymkode: c1978...019

Skrevet

Litt tidlig for en 8 åring. Jeg så den nettopp med min 11 åring, og den er stedvis ganske så skummel og voldsom. Anbefaler ingen under 10 år. 

Anonymkode: 4a19c...85c

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke de ber om pass for å sjekke alderen, og det er ikke så lett å se forskjell på en 8 poeng og en 9 åring... så tenker du at gutten er klar for det, så kjør på :)

Anonymkode: c1978...019

Ja for om en ikke blir oppdaget så er det jo bare til å bryte regler,det er jo en kjempe fin ting å lære barna sine at du må gjerne bryte regler men du må bare ikke bli tatt for det..

Anonymkode: a68bc...f25

Skrevet

Synes det er helt greit :) men tror egentlig han må være 9 da det er 12 års grense, utrolig fin film , var med nevøene mine på 10,12 og 15 på onsdagen :)

Anonymkode: ffda8...d58

Skrevet

Ja det er enkelte scener som er ganske skummle for ett barn.Burde være minst 11 år for å se den filmen.9 åringen min får ikke lov.

Anonymkode: 5b49b...7bd

Skrevet

Jeg tenker det er greit å vente til den kommer "som DVD", kan bli skummelt å se den på kino.

Noe helt annet å se den i egen stue, mindre skummelt, mindre lyd, ikke så stor skjerm osv

Anonymkode: e4831...ace

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det er greit å vente til den kommer "som DVD", kan bli skummelt å se den på kino.

Noe helt annet å se den i egen stue, mindre skummelt, mindre lyd, ikke så stor skjerm osv

Anonymkode: e4831...ace

tenker også det kommer an på barnet jeg da, min nevø var 10 og ble ikke skremt, var en del på 9 år der og som heller ikke ble skremt, noen er mer intressert også vettu

Anonymkode: ffda8...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...