Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #1 Skrevet 14. juni 2018 Shit.. Tror det skjer nå! Kynnere i sikkert et par timer. Halvveis sovet. Men de 3 siste var IKKE kynnere.. Byttet side og det hjalp. Jeg har ikke pakket den helvetes baggen ennå.. Hva slenger jeg i om dette tar seg opp?? Fader.. jeg er ikke klar.. ikke ennå.. Anonymkode: f8e9d...474
Pobie Skrevet 14. juni 2018 #2 Skrevet 14. juni 2018 Toalettsaker, behagelig klær til å ha på etter fødselen, bind, ammebh, klær til babyen. Hvis du bor nært sykehuset er det ikke så farlig med om du glemmer noe, for mann eller familie kan hente småting du trenger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #3 Skrevet 14. juni 2018 Ta med det du skulle hatt med om du skulle 2-3 dager på hytta, hvor formen er dritt. Behagelige klær, toalettsaker, mobil lader og noe snacks? Også litt klær til babyens hjemreise. Dette går fint. Om fødselen er i gang så er den det 😊 Hilsen ei som er veldig misunnelig! Uke 38 her 🤔😁 Anonymkode: e3536...252
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #4 Skrevet 14. juni 2018 Jeg hadde ingen stor og velfylt bag, det var ikke så mye jeg trengte. De viktigste tingene: -Toalettsaker og sminke, det vanlige du bruker til hverdags. -Et par klesskift og noe å ha på beina inne. Myke, elastiske bukser og et par topper/gensere/trøyer samt undertøy. -Lader til mobil og evt kamera -Jeg har hatt med meg en sportsdrikk begge gangene og hatt veldig nytte av det energi kicket underveis. -2 klesskift til babyen og et teppe (du må ikke ha med egne klær, får lånt også, men koseligere med eget) Anonymkode: d3d6d...a9e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #5 Skrevet 14. juni 2018 Deodorant og lipsyl Anonymkode: ddd14...548
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #6 Skrevet 14. juni 2018 Skriver under på lipsyl! Frukt/kjeks/sjokolade/brus o.l. Anonymkode: cd7ce...387
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #7 Skrevet 14. juni 2018 Kan være smart å ta med noe mat til far (du får, men ikke han) og en pakke hodepinetabletter. Anonymkode: 984e2...05b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Skrevet 14. juni 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan være smart å ta med noe mat til far (du får, men ikke han) og en pakke hodepinetabletter. Anonymkode: 984e2...05b Her fikk far både kaffe og mat, og hodepinetabletter får du da på sykehuset... Anonymkode: 65afe...054
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #9 Skrevet 14. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her fikk far både kaffe og mat, og hodepinetabletter får du da på sykehuset... Anonymkode: 65afe...054 Da jeg fødte fikk ikke får noen ting. Han kunne kjøpe mat i kantinen, men den var stengt om natta. Hodepinetabletter til meg hadde jeg fått, men de skulle egentlig ikke gi til mannen. Anonymkode: 984e2...05b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #10 Skrevet 14. juni 2018 Da er det vannavgang så jeg reiser inn. Baggen er snart pakket Tar bare med litt, ikke noe stort stress. Det er ingen far å ta med mat til, haha 😛 Men har kjøpt inn litt til meg. Uke 38 her så dette blir spennende. Ingen åpning men forstervanns lekkasje siden 01.30 i natt HI Anonymkode: f8e9d...474
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #11 Skrevet 14. juni 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er det vannavgang så jeg reiser inn. Baggen er snart pakket Tar bare med litt, ikke noe stort stress. Det er ingen far å ta med mat til, haha 😛 Men har kjøpt inn litt til meg. Uke 38 her så dette blir spennende. Ingen åpning men forstervanns lekkasje siden 01.30 i natt HI Anonymkode: f8e9d...474 Lykke til! Anonymkode: 984e2...05b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #12 Skrevet 14. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Da er det vannavgang så jeg reiser inn. Baggen er snart pakket Tar bare med litt, ikke noe stort stress. Det er ingen far å ta med mat til, haha 😛 Men har kjøpt inn litt til meg. Uke 38 her så dette blir spennende. Ingen åpning men forstervanns lekkasje siden 01.30 i natt HI Anonymkode: f8e9d...474 Du har ikke pakket på forhånd og knapt tatt med deg noe og det er ingen far som kan komme med ting mens du ligger på barsel? Hjelpes. Håper du har foreldre og andre som kan stille opp da Jeg tar med ammeBH og ammetopper i fødebagen, behagelig bukse, nattbind, toalettsaker, truser osv. Men jeg har en mann som drar hjem og henter eller på butikk/apotek og kjøper også da. Krysser fingrene for at fødselen din blir grei, barseltida og at ikke barnet får kolikk. For da var det tøft også når vi var to om det... lykke til! Anonymkode: 42df3...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå