Gå til innhold

Ett spørsmål om barnevernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt med bv å gjøre ettersom far fikk flere bekymringsmeldinger på seg,å siden barnet bor hos meg så kom de også på hjemmebesøk her. Saken ble fort henlagt å alle de hadde snakket med hadde bare sagt posetive ting om meg som  mamma. Jeg fikk også gode tilbakemeldinger fra bv etter hjemmebesøket. Men hvis vi skulle få med barnevernet å gjøre igjen,vil vi da få samme saksbehandler hos bv? Eller blir det en ny som vurderer meg da? Regner jo ikke med det kommer flere bekymringsmeldinger men er bare nygjerrig på hvordan systemet fungerer da.

Anonymkode: c97c1...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler. Kjenner ei som har vært i kontakt med barnevernet lenge, og hun får ny saksbehandler flere ganger i året. Mulig det ikke er like mye utskifting andre steder som her da.

Anonymkode: 5a4b4...58f

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Ann Christin, admin

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tviler. Kjenner ei som har vært i kontakt med barnevernet lenge, og hun får ny saksbehandler flere ganger i året. Mulig det ikke er like mye utskifting andre steder som her da.

Anonymkode: 5a4b4...58f

Det høres ikke bra for verken henne eller barnet. Må jo være forvirrende for barnet å ha så mange ulike å forholde seg til,for regner med de har en del samtaler med barnet også. 

Skrevet

Du vil få en ny saksbehandler, hvis det oppstår en ny sak. 

Anonymkode: a3372...b5c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du vil få en ny saksbehandler, hvis det oppstår en ny sak. 

Anonymkode: a3372...b5c

Okey takk for svar :)

Skrevet

På kontoret der jeg jobber prøver vi å tildele samme saksbehandler om henlagte eller avslutta saker kommer igjen, så det er nok litt forskjellig fra kontor til kontor. 

Anonymkode: c8d8d...872

Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på det. Der jeg jobber forsøker vi også å ha samme saksbehandler, siden det er mest stabilt for familien. Så kan det selvsagt skje at vedkommende har byttet jobb, er i permisjon, har fullt opp med andre saker etc. slik at det ikke er mulig; da får man en annen.

Anonymkode: 52fd9...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...