Gå til innhold

Barn og mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barn som har fått mensen - 8 år og oppover ? Vi har og barnet sliter med ekstreme humørsvingninger, så ille at vi har fått henvisning til psykolog.

noen som har noen erfaringer å dele ? 

Anonymkode: 0fab1...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket barnet for lavt stoffskifte? Om dere ikke har gjort det vil jeg anbefale dere å gjøre dette. Ditt barn høres veldig ut som veninna til mitt ene barn, etter mye styr og frem og tilbake fant de ut hun hadde lavt stoffskifte. Litt prøving frem og tilbake med medisiner så har hun blitt temmelig stabil. Selv jeg merker når hun har glemt en tablett elle ikke. (Ikke sikker på om alle vet hun har det, men jeg har en mor som bruker samme medisiner. Noe vi fant ut når hun var på hyttetur med oss og var tom, så heldigvis hadde mormor glemt igjen noen på hytta) 

Anonymkode: a550e...adf

Skrevet

Takk for svar :) 

Ja, hun skal til legen og de skulle ta en del noen blodprøver også, så håper nesten det er noe som kan behandles, for dette er helt hårreisende. Vår ellers så rolige datter er blitt helt ugjenkjennelig på humøret og det sliter veldig på hele familien, samtidig som at det er sårt for oss foreldre å se datteren vår sånn

Anonymkode: 0fab1...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...