Gå til innhold

Hvordan ta en brasiliansk voksing hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør du det, og med hvilken voks?

Jeg har ganske mye hår rundt forbi der nede, og får så lett nupper. Har sluttet med vanlig barbering på grunn av det, og trimmer bare. Vil helst børe glattere enn vanlig trimming. Har prøvd å epilere, men det var for vondt! 

Anonymkode: f4a10...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør ikke gå til hudpleier 😂 Man blir sikkert vant til det også, men så pinlig 🙈

Anonymkode: f4a10...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tør ikke gå til hudpleier 😂 Man blir sikkert vant til det også, men så pinlig 🙈

Anonymkode: f4a10...a57

De ser det hver dag. Og det blir mye penere enn hjemme

Anonymkode: 6ad4a...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hot wax. Bedre enn strips, og slipper renhold av strips. Like bra som i salong. En som sier det blir penere enn i salong, det er bare tull, om man har riktig teknikk.

Anonymkode: 04451...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg aldri klart. Hvordan kommer du til bak?? 

Jeg har gått til salong mange ganger men nå har jeg faktisk investert i laser behandling. Permanent fjerning av hår, ja takk! 

 

Anonymkode: ffec6...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg aldri klart. Hvordan kommer du til bak?? 

Jeg har gått til salong mange ganger men nå har jeg faktisk investert i laser behandling. Permanent fjerning av hår, ja takk! 

 

Anonymkode: ffec6...7dc

Et bein oppå do, sånn at man skræver litt. Har et lite speil på doen, ene hånda på skinka og voksspatelen i den andre. Påfører voksen og venter litt før jeg drar den av.

Anonymkode: 04451...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally Hanson strips, men jeg klipper dem opp,da blir det mindre vondt å rive av. Tar en ibux først. Strammer huden, stryker på og river av stripsen. Smører med baby olje for å få vekk voks-rester.

Anonymkode: 325b2...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det verken hjemme eller hos hudpleier. Men tror jeg ville prøvd pearlwax om jeg skal prøve. Og om den ikke fester seg i huden som de sier. Jeg har så tynn hud der og i bikinilinjen at det er for vondt. (Prøvd med strips i bikinilinjen)

Anonymkode: 266f4...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går til hudpleier. Tør ikke gjøre det selv 🤣
 

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke gjort det verken hjemme eller hos hudpleier. Men tror jeg ville prøvd pearlwax om jeg skal prøve. Og om den ikke fester seg i huden som de sier. Jeg har så tynn hud der og i bikinilinjen at det er for vondt. (Prøvd med strips i bikinilinjen)

Anonymkode: 266f4...d6d

Hadde jeg vært deg,og skulle gjort det hjemme,ville jeg prøvd Veet. Den fester seg ikke,og er enkel og grei,Selv barberer jeg litt først,så bruker jeg hårfjerningskrem.
Men Anbefaler deg å gå til en dyktig hudpleier,de er vant til å gjøre det så det er ikke flaut. Tenk på at de reklamerer jo for det,og i tillegg er de raske..123-glatt! 😂😂
 

Anonymkode: 6ad4a...e6a

 

Anonymkode: 6d883...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det er enklest å lage "mønster",som trekant,pil,o.l ,selv? 😮 Har gjort det,men da gjorde min samboer det,nå er jeg singel.. 😕 

Anonymkode: 6d883...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vet hvordan det er enklest å lage "mønster",som trekant,pil,o.l ,selv? 😮 Har gjort det,men da gjorde min samboer det,nå er jeg singel.. 😕 

Anonymkode: 6d883...173

Alt en kan finne på. Pil?

Anonymkode: 1bd4d...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til hudpleier ja. Greit å vite at det blir gjort ordentlig :) Bare en vanesak...

Anonymkode: 45de2...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...