Gå til innhold

Bør jeg sminke bort fregnene mine?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lært meg å akseptere fregnene mine - til og med å synes de er fine. Jeg synes fregner på andre er fint.

Men så hører jeg om så mange som synes fregner er så hinsides stygt og føler meg skikkelig dømt etter utseendet. Bør jeg sminke dem bort? Er det virkelig så stygt? 

 

Anonymkode: 5a0a2...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selvfølgelig skal du ikke sminke de vekk!

Hvem sier at fregner er stygt forresten, jeg har virkelig aldri hørt noe sånt....

Jeg synes fregner er kjempefint.

Anonymkode: b0dab...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikkje sminke dei bort! Fregner er fint, og gjev ansiktet ditt karakter. Likar ikkje at alle unge jenter no er blitt prikk like, identitetslause, barbiedokker 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff! 

Nydelig med fregner.

Det som ikke er pent er all sparkelen jenter skal smøre inn ansiktet med.

 

Anonymkode: 58a04...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun hørt folk med fregner si at det er stygt. Og mange av disse syns til og med andre med fregner er fine, de liker bare ikke egne.

Jeg har ikke fregner og skulle gjort hva som  helst for å ha det. Jeg er så immari sjalu på de som er så heldige å ha fregner. Jeg har masse føflekker på kroppen da. Andre syns det er stygt, jeg syns det er det fineste jeg har! 

Ville absolutt ikke sminket bort fregner. Jeg syns fregner gir liv til ansiktet! 

Anonymkode: 98e85...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, soleia skrev:

Nei, du må ikkje sminke dei bort! Fregner er fint, og gjev ansiktet ditt karakter. Likar ikkje at alle unge jenter no er blitt prikk like, identitetslause, barbiedokker 😒

Heilt einig!

Eg har aldri sminka bort mine. 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse fregner og kunne aldri ha falt meg inn å sminke det bort. :) 

Anonymkode: 4674b...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fregner er utrolig fint! Selv får jeg bare noen få på sommeren,  skulle gitt mye for å hatt de hele året 😍

Anonymkode: b3bb7...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Ikke vær så usikker på deg selv! Man kan jo kjøpe en penn og tegne på fake fregner. Som nevnt over, de eneste jeg har hørt klage på fregner er de med fregner selv. 

Ingen normale folk syns fregner er stygt.

Anonymkode: bd4c9...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fregner er jo nydelig. Og har aldri hørt noen si det er stygt. Datteren min har fregner, og det er så nydelig, og hun selv synes og det er fint.

Anonymkode: ee819...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå for egne meninger. Du vil alltid finne noen som synes noe er stygt, men hvorfor skal du la det begrense deg?

 

Jeg synes det er stygt med converse-sko. Men om du liker dem, kjøp dem, gå med dem og kos deg. Kanskje jeg synes barna dine sine navn er stygge, kanskje du synes mine barn sine navn er stygge.

Jeg synes ikke fregner er spesielt fint. Jeg har ingen i ansiktet men mange på armene. Jeg bruke solblokk og solfaktor 50 for å få så få fregner som mulig og også for å beskytte meg mot hudkreft og solskader. Jeg har rødbrunt hår og lys hud.

Men andre må få gjøre som de vil. Om de vil sole seg og få masse fregner så er jo det noe de gjerne må gjøre.

 

Jeg synes krøller er fint, noen synes det er stygt. 

Stå for egne meninger og egen smak og vær fornøyd med egne valg :)

Anonymkode: 2cd38...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ansiktet fullt av fregner! De gir meg en fin farge, også midt på vinteren når alle er bleke. De gir også ansiktet mitt et fint spill, får meg til å se sommerlig ut om sommeren og skjuler ujevnheter i huden.

Jeg mener selv at jeg er veldig pen. Ville ikke forandret noe som helst!

Anonymkode: 30cde...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Du syns de er fine, da lar du det være sånn! Samme hva jeg eller naboen eller andre mener vel? Jeg syns forøvrig det er superfint! Datteren min har mange, ekstra mange nå på sommeren og hun hater de, så hun sminker de bort. Ser bare dumt ut. La huden være som den er!

Anonymkode: 0de0c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse fregner, spesielt nå om sommeren. Tenker ikke på de engang. Fikk spørsmål av en gammel dame om jeg hadde hatt en vond barndom. Hun hadde også rødt hår og fregner, og hadde blitt mobbet hele livet. 

Fikk så vondt av henne. Jeg har kun fått gode tilbakemeldinger om hårfargene og fregnene mine. 

Anonymkode: 9b252...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...