Gå til innhold

Har du sett på ditt eget underliv i speil i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke det, før i dag. 

Fikk hemoroider etter fødsel og fikk så sinnsykt vondt i rumpa i morges, så måtte inspisere. Herrejesus jeg ser faen ikke ut der nede. 

Revnet stygt etter fødsel og er sydd. Arret er veldig synlig, blek farge og med hemoroider som stikker ut så ble jeg uvel av synet.  

Ble litt trist på underlivets vegne, stakkars deg, med dét utseendet der kommer du ikke langt. 

Huske å være anonym nå. 

Anonymkode: b700c...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis er det få som bryr seg om utseende til gamla bare den virker ;)

Anonymkode: 380d2...dc9

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hahaha. Du kan ta deg faen på at den virker altså. 😂😂😂

Men hun vinner ingen skjønnhetskonkurranse. 

HI

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ble litt trist på underlivets vegne, stakkars deg, med dét utseendet der kommer du ikke langt. 

Huske å være anonym nå. 

Tenker det samme om stakkars glufsa mi. Rød og slintrete, og jeg som er singel og alt? Burde ha noe mer å stille med for å reklamere.

Men i går hadde jeg en slags elsker på besøk. Han tok seg ikke bryet med noen inspeksjon av utseendet, han var opptatt av funksjonalitet! Og der leverer hun fortsatt! 

Anonymkode: 7f74c...9f2

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker det samme om stakkars glufsa mi. Rød og slintrete, og jeg som er singel og alt? Burde ha noe mer å stille med for å reklamere.

Men i går hadde jeg en slags elsker på besøk. Han tok seg ikke bryet med noen inspeksjon av utseendet, han var opptatt av funksjonalitet! Og der leverer hun fortsatt! 

Slintrete? Min ser mer ut som reinskav. 😳

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slintrete? Min ser mer ut som reinskav. 😳

Ja, vi er litt der i leia. Men der er et litt slintrete parti etter en ugrei fødsel for noen år tilbake. Jeg lever fint med det, altså, men ingen skjønnhetskonkurransevinner!

Skrevet

Ser hver 4.uke da jeg tar brasiliansk voks på meg selv. Underliv kommer i alle former og størrelser, spesielt vakre er ingen av dem 😜 Om de funker som de skal og man ikke plages av smerter byrde det være greit, men med smerter blir det en annen sak. 

Har du sjekket om legen kan tilby noe hjelp, hi? Hemoroider er helt grusomt vondt. Selv hadde jeg en analfissur i minst 2-3 år før jeg dro til lege, den plaget meg ikke sånn kjempemye, men begynte til slutt å blø så mye derfra.. fikk dermovat av legen (sterkeste kortisonkremen), og etter fire dagers bruk var det borte. Angret på at jeg ikke dro før, for å si det sånn 😛 

Anonymkode: c8b80...d17

Skrevet

Min ser fin ut bortsett fra noen vorter som aldri vil forsvinne! Fikk hpv av eksen. Han dro og jeg ble sittende igjen med faenskapet! #evigsingelfordijegaldrikanhasexigjen

Anonymkode: 81e8e...efd

Skrevet

Min ser ganske så fin ut, i den grad et underliv ser fint ut. Har fått noen komplimenter, overraskende nok. Født to barn, sydde noen såkalte pyntesting begge gangene. Ingen synlige arr.

Hadde kjønnsvorter en gang i tiden. Fikk raskt behandling og har aldri sett de siden.

Anonymkode: 2cefb...496

Skrevet

Underlivet mitt er noe av det jeg synes ser best ut på meg! Synd jeg ikke kan vise det frem i hverdagen 😄 

Anonymkode: 523b2...f07

Skrevet

Jeg har ikke fått barn (skal prøve nå) men har med alderen blitt mørkere der nede. Gått fra rosa til mer brunrosa. Ser ikke fin ut om jeg ikke er opphisset, men ellers er den bra 👍 Eller, bør si at jeg har fått noe så sexy som en åreknuter der, men den syns ikke så veldig. Vært hos gynekolog. 

Anonymkode: 65926...417

Skrevet

Har ikke sett der på ørten år og ingen planer om å gjøre det heller. Arr og strekkmerker har jeg der, bryr meg ikke om de. Arrene er følsomme og fot meg er det kun positivt. Revnet fra a til å under første fødsel, så det ble mange sting. Kun ett tegn på at jeg har to nydelige barn tenker jeg. Og jeg bryr meg ikke om dette når jeg evt skal begynne å date igjen, skulle de bry seg så synd for de. 

Anonymkode: 2b587...7e5

Skrevet

Fiffinetten ser veldig så fin ut etter 5 barn og 45 år. Rosa fremdeles er hun også :P  

Anonymkode: 14624...cf2

Skrevet

Mannen var veldig fornøyd sist han sjekket. Så da slår jeg meg til ro med det og lar være å sjekke selv. Han ser nok etter andre ting enn meg... 😄

Anonymkode: 52620...a61

Skrevet

Min er litt rotete, men også ganske lukket da jeg er litt lubben. Blitt litt mørkere med årene, kan ikke se noe arr etter sting. Når karen slikker meg er han mest opptatt av klitten som heldigvis er godt strategisk plassert høyt oppe i rotet 😝

Anonymkode: af186...3f0

Skrevet

Vidd, lange kjønnslepper og ingen sprekk her. 😔

Anonymkode: 98aa3...686

Skrevet

Huff stakkars menn 😅😅🙊🙊

Jeg er høygravid og ser dermed ikke ut nede der. 

Er det sånn at tjukke folk har styggere underliv? Og hvorfor?

Anonymkode: ca970...ce3

Skrevet
På 13.6.2018 den 9.47, Anonym bruker skrev:

Dette!

Og ingen underliv er pene. Hverken mannlige eller kvinnelige. Det er ikke utseendet de dømmes på.

Skrevet

Jeg er høygravid på overtid og har ifølge mannen verdens største bollemus. Ser den ikke selv men :P

Anonymkode: 91a89...65d

Skrevet

Her virker ikke gamla en gang... Fullt Katastrofeområde!! Skal opereres om et par uker pga fremfall. 

Anonymkode: 6909d...c91

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff stakkars menn 😅😅🙊🙊

Jeg er høygravid og ser dermed ikke ut nede der. 

Er det sånn at tjukke folk har styggere underliv? Og hvorfor?

Anonymkode: ca970...ce3

Nei. Med mindre man snakker om ekstrem fedme, kanskje.

Anonymkode: 65926...417

Skrevet

Nekter å se, men mannen sier den er nydelig, så velger å ta han på ordet der😁 

Anonymkode: de7ad...583

Skrevet

Uff, jeg blir litt skremt av dere 😱

Ble dere plutselig sånn, eller har det alltid vært litt så som så der nede?

Kommer jeg til å våkne en dag og se ut slik? 

Hos meg er den ene indre kjønnsleppen bittelitt større enn den andre, men de ligger pent og godt innenfor sine stramme ytre kjønnslepper. Kan ikke se noe til de tre barna som har kommet ut der nede, og jeg kan ikke si at underlivet mitt ser noe annerledes ut enn når jeg var 14. Betydelig eldre nå da, ingen ungfole lenger. 

Hundre prosent enig i at det er funksjonaliteten det kommer an på da. Det er jo den som er av avgjørende betydning. De få som har testet den biten hos meg har vært begeistret, for å si det sånn.

Anonymkode: 907cc...e60

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, jeg blir litt skremt av dere 😱

Ble dere plutselig sånn, eller har det alltid vært litt så som så der nede?

Kommer jeg til å våkne en dag og se ut slik? 

Hos meg er den ene indre kjønnsleppen bittelitt større enn den andre, men de ligger pent og godt innenfor sine stramme ytre kjønnslepper. Kan ikke se noe til de tre barna som har kommet ut der nede, og jeg kan ikke si at underlivet mitt ser noe annerledes ut enn når jeg var 14. Betydelig eldre nå da, ingen ungfole lenger. 

Hundre prosent enig i at det er funksjonaliteten det kommer an på da. Det er jo den som er av avgjørende betydning. De få som har testet den biten hos meg har vært begeistret, for å si det sånn.

Anonymkode: 907cc...e60

Min mann er også veldig begeistret for min også. Samme med puppene som har dratt et godt stykke sørover. 

Jeg slår meg til ro med at det er viktigst at den virker. 

HI

Skrevet
På 13.6.2018 den 15.22, Anonym bruker skrev:

Min ser fin ut bortsett fra noen vorter som aldri vil forsvinne! Fikk hpv av eksen. Han dro og jeg ble sittende igjen med faenskapet! #evigsingelfordijegaldrikanhasexigjen

Anonymkode: 81e8e...efd

Da går du til legen og brenner de bort! Klart du kan ha sex igjen! 

Anonymkode: f4ff7...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...