Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Har ei jente som blir 4 år til høsten. Nå for tiden kan klokka være 22 og hun har enda ikke sovnet. Dette kan også skje de dagene hun har vært våken helt siden kl 0650. Hun er ute og i aktivitet hver dag og har full plass i barnehage . Stort sett ligger hun rolig i senga selv om hun er våken . Kan det være utviklingssprang som gjør at hun sovner så sent? Anonymkode: 4a219...85e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Sånn har min vært helt siden varmen slo til. Kan det ha sammenheng hos dere og? Anonymkode: dbb65...887
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sånn har min vært helt siden varmen slo til. Kan det ha sammenheng hos dere og? Anonymkode: dbb65...887 Vi bor i Nord-Norge 😂 Koser oss med 5 grader HI Anonymkode: 4a219...85e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi bor i Nord-Norge 😂 Koser oss med 5 grader HI Anonymkode: 4a219...85e Kan være lyset da. Vi bor sør i Norge og må ha både lystett blendingsrullegardin intill vinduet og lystette gardiner utenpå den igjen for å få det mørkt nok. Er det ikke bekmørkt på soverommet sover tre og et halvtåringen vår alt for lite: sovner etter 20 og våkner før 5. Men når det er mørkt nok kan hun sove helt til 7! Vi voksne får det ikke like mørkt på vårt rom selv med lystette gardiner og sliter med å legge oss om kvelden selv... Anonymkode: 9b937...327
Optatium Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Jeg kjøpte en sånn dag og natt klokke, og innførte klistremerker for å legge seg fint på kvelden. Sover stort sett ca 19.30. Bor på Østlandet.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 51 minutter siden, Optatium skrev: Jeg kjøpte en sånn dag og natt klokke, og innførte klistremerker for å legge seg fint på kvelden. Sover stort sett ca 19.30. Bor på Østlandet. Hva er dag og natt klokke? Hun ligger nesten alltid rolig i senga selv om hun ikke sover, men er jo synd om hun får for lite søvn. Er litt skeptisk til å innføre klistremerker, men kanskje det må til hvis det fortsetter i samme stil HI Anonymkode: 4a219...85e
Optatium Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er dag og natt klokke? Hun ligger nesten alltid rolig i senga selv om hun ikke sover, men er jo synd om hun får for lite søvn. Er litt skeptisk til å innføre klistremerker, men kanskje det må til hvis det fortsetter i samme stil HI Anonymkode: 4a219...85e Vi har en sau som lukker øynene og sover etter et tidspunkt vi bestemmer. Hos oss er det natta mellom 19-7, da sover sauen. Kliatremerker funker kjempebra her, har skjønt mange ikke liker det, uten at jeg forstår det egentlig.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 Det blir jo ikke sånn at du må gi klistermerker hele tiden nei,du bruker det bare i begynnelsen for å motivere barnet. Anonymkode: ae6c9...c84
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #9 Skrevet 12. juni 2018 Sånn var min sønn og. Og til dels enda. Han er 11... han på 5 sovner ikke før i 21.30-22 tiden, og opp og hopp neste morgen. Vært sånn i to år, men så lenge han ikke er utslitt på dagen så stresser jeg ikke med det Anonymkode: ed349...90c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå